• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

المان شهدای گمنام در مسیر تکمیل نهایی شدن

  • کد خبر : 64277
  • 26 تیر 1396 - 14:49
المان شهدای گمنام در مسیر تکمیل نهایی شدن

شهردار خرم دره از افتتاح المان شهدای گمنام در طی روزهای آینده خبر داد .

به گزارش نبض سحر، محمدابراهیم امیرلو ظهر امروز در بازدید از روند ساخت المان شهدای گمنام شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه برای تکمیل این المان تا به امروز بیش از ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود این مبلغ تا پایان روند ساخت به ۱۷۵میلیون تومان برسد.

وی از افتتاح این المان در طی روزهای آینده خبر داد و افزود: امروز به برکت خون شهدا امنیت و آرامش خوبی در کشور حاکم شده است و ما وظیفه داریم از این دستاوردهای مهم به خوبی حفاظت کنیم و در عین حال برای خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه به خصوص جوانان گام‌های جدی برداریم.

امیرلو تاکید کرد: صیانت از نظام و انقلاب که وصیت همه شهدا و امام راحل است برماتکلیف می‌کند تا برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ آرمان‌های آنها تلاش کنیم.

شهردار خرم‌دره به جایگاه این دو شهید بزرگوار در شهرستان خرم‌دره نیز اشاره کرد و یادآور شد: شهرستان خرم‌دره افتخار داشت که میزبان ۲ شهید گمنام باشد که حضور این شهیدان گرانقدر در جای جای شهرهای استان مایه خیر و برکت و معنویت شده است و جوانان و نوجوانان از برنامه‌های معنوی و فرهنگی این بزرگواران استفاده می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره سال گذشته برای اولین‌بار هم‌زمان با روز شهادت امام موسی کاظم (ع) میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام بود، اظهار کرد: این دو شهید والامقام که در پارک الغدیر خرم‌دره در خاک آرام گرفتند ۳۲ سال پیش در عملیات خیبر به شهادت رسیده‌ بودند که در زمان شهادت به ترتیب ۲۳ و ۲۷ ساله بودند.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف ساخت این المان تصریح کرد: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مهم‌ترین اهداف ساخت این المان است.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=64277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.