• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

تشدید اقدامات نظارتی برای جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق

  • کد خبر : 64248
  • 26 تیر 1396 - 8:23
تشدید اقدامات نظارتی برای  جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق

فرماندار خرم دره برتشدید اقدامات نظارتی دستگاه های متولی به منظور جلوگیری ازورود کالاهای قاچاق به مجاری عرضه شهرستان تاکید کرد.

به گزارش نبض سحر، حجت محمدی در این جلسه با تقدیر از تلاشها و زحمات اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بر تشدید اقدامات نظارتی دستگاه های متولی به منظور جلوگیری ازورود کالاهای قاچاق به مجاری عرضه شهرستان تاکید کرد.

وی  درادامه با اشاره  به سیاست های اتخاذ شده در کشور در مسئله قاچاق کالا و ارز تاکیدکرد: از جمله مسائلی که می تواند سلامت و اقتصاد یک کشور را تحت تاثیرقراردهد، مسئله قاچاق کالا و ارز است که با توجه به سیاست های اتخاذ شده براساس منویات مقام معظم رهبری وبرنامه های دولت تدبیرو امید در حوزه اقتصاد مقاومتی، تکیه بر امکانات و داشته های موجود کشور، مهمترین راه مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز است.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خرم دره با بیان اهمیت استفاده از ظرفیت رسانه های جمعی و خبری در آگاه سازی و اطلاع رسانی عمومی از مضرات قاچاق کالا، اظهارداشت: استفاده از محصولات تولید داخل علاوه بر اشتغالزایی ،موجبات شکوفاهی و رونق اقتصاد کشور نیز فراهم می شود.

محمدی  با تاکید برلزوم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های عضو کمیسیون درمبارزه با قاچاق کالا و ارز، ازمدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا درمصارف اداری خود از کالای ایرانی و تولیدات داخلی استفاده  کنند.

وی  با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با تبیین سیاست های پیشگیرانه و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور اقدامات خوبی انجام داده است خاطر نشان کرد: مبارزه با این پدیده به صورت جدی در دستور کار این دولت قرار گرفته به طوری که حجم مبادلات قاچاق کالا از ۲۵ میلیارد دلار در سال ۱۳۹۲ به حدود نصف درسال ۱۳۹۵رسید که این نشان از عزم جدی دولتمردان دراین خصوص بوده است .

انتهای پیام /

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=64248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.