• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
11

لازم تسریع در اجرا و تکمیل و بهره برداری از شبکه فاضلاب شهری

  • کد خبر : 64673
  • 08 مرداد 1396 - 9:22
لازم تسریع در اجرا و تکمیل و بهره برداری از شبکه فاضلاب شهری

فرماندار خرم دره گفت: امیدواریم با مساعدت و پیگیری شرکت آب و فاضلاب استان شاهد تامین اعتبار لازم در جهت تسریع در اجرا و تکمیل و بهره برداری از شبکه مذکور باشیم.

به گزارش نبض سحر، حجت محمدی در دومین جلسه کمیته حفاری با اعلام تبعات اجتماعی منفی در خصوص  طولانی شدن اجرای شبکه فاضلاب شهری بیان داشت : امیدواریم با مساعدت و پیگیری شرکت آب و فاضلاب استان شاهد تامین اعتبار لازم در جهت تسریع در اجرا و تکمیل و بهره برداری از شبکه مذکور باشیم.

 

وی  موکول شدن اجرای عملیات حفاری به فصول بارندگی سال ، ‌بی برنامگی در مدیریت عملیات و شروع و اتمام عملیات حفاری را از نواقصات این پروژه برشمرد و تاکید کرد : در حفاری سال جاری باید دستگاه های متولی اجرا و  نظارت با دقت ،‌سرعت و برنامه لازم اقدام نمایند.

فرماندار خرم دره  در ادامه همچنین با بیان اینکه صدور مجوز توسط دستگاه های حفاری بایدبه صورت فاز به فاز انجام گیرد تصریح کرد : با توجه به آسفالت برخی خیابانهای شهر  توسط شهرداری انجام هر گونه حفاری در معابر با عمر آسفالت زیر ۴ سال ممنوع می باشد.

محمدی  با اشاره به اینکه تاریخ شروع و پایان  هر مرحله اجرای طرح  فاضلاب شهری باید به صورت مکتوب به دستگاه های عضو کمیه حفاری اعلام و مجوز لازم اخذ شود گفت : عملیات حفاری و شبکه گذاری فاضلاب و ترمیم مسیر ها ی پیش بینی شده برای سال جاری  تا قبل از شروع بارندگی ها به اتمام برسد.

در ادامه جلسه  موسوی ریاست اداره آبفای شهرستان ضمن تشریح اقدامات انجام شده و اجرا در سال جاری اظهار داشت: شبکه فاضلاب شهر خرم دره ۱۳۰ کیلومتر می باشد که در حال حاضر ۱۸٫۵کیلومتر از آن اجرا شده و خط انتقال مربوطه نیز به اتمام رسیده و سیستم تصفیه خانه هم ۳۰%‌پیشرفت دارد .

 در ادامه  مدیر اجرایی فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان گفت :  در سال جاری نیز یک میلیارد و ششصد میلیون تومان جهت اجرای بخش دیگری از شبکه فاضلاب در کوچه ها و مسیرهای اطراف میدان فردوسی و خیابان مدرس هزینه خواهد شد و از اعضای کمیته حفاری شهرستان خواست در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=64673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.