• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

شهید رجایی و باهنر بهترین الگو برای دولتمردان هستند

  • کد خبر : 65261
  • 27 مرداد 1396 - 15:10
شهید رجایی و باهنر بهترین الگو  برای دولتمردان هستند

امام جمعه خر مدره گفت: شهید رجایی و باهنر بهترین الگوها از نظر دوری از تجمل، خدمت به مردم، تحمل سختی‌ها، مسئولیت پذیری، عمل و بهترین الگو برای دولتمردان هستند.

به گزارش نبض سحر، حجت‌الام علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه شهر خرم‌دره، ابتدا نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی سفارش و توصیه و ایام پیش رو از جمله شهادت امام جواد (ع) را تسلیت گفت.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت افزود: شهید رجایی و باهنر بهترین الگوها از نظر دوری از تجمل، خدمت به مردم، تحمل سختی‌ها، مسئولیت پذیری، عمل و بهترین الگو برای دولتمردان هستند.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به قرار گرفتن در روز دحوالارض ادامه داد: روز “دحو الارض” که روز ظهور امام زمان است، خداوند وعده داده است در این روز ظالمان قلع و قمع می شوند.

حسینی به کودتای آمریکایی – انگلیسی ۲۸ مرداد و سرنگونی دولت مصدق، افزود: اعتماد مصدق به آمریکا، از علت‌های این کودتا بود.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به روز ۲۸ ذیقعده سالروز به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌ها، ابراز کرد: مسجد باید جای انجام بهترین تحلیل‌ها باشد و مدیران در این محل مقدس پرورش یابند و مردم نباید مدیری که به مسجد نمی‌رود انتخاب کنند.

حسینی به شهادت شهید حججی و وعده انتقام سخت سردار سلیمانی از تکفیری‌ها اشاره و تصریح کرد: شهادت این جوان سرافراز بازتاب جهانی یافت و به گفته گوینده خبر شبکه المنار “دیگر نمی خواهد عاشورا را تصور کنیم”.

وی با تاکید بر جنایات رژیم صهیونیستی در یمن افزود: امروزه وهابی‌های عربستان ویروس وبا را وارد کشور یمن کرده‌اند و تا کنون ۷۱۲ مسجد و ۴۰۰ هزار خانه را در این کشور به ویرانی کشانده‌اند.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله شاهرودی، یادآور شد: عمده کار این مجمع حل مشکل بین مجلس و شورای نگهبان است.

حسینی با اشاره به در پیش بودن عید قربان خاطرنشان کرد: کمیته امداد شهرستان در آستانه عید قربان آماده برگزاری جشن عاطفه‌ها و جمع آوری کمک‌های مردم برای نیازمندان است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=65261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.