• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
7

بودجه شهرداری از ۷ میلیارد به ۱۸ میلیارد تومان رسیده است/ بدهی شهرداری پنج میلیارد تومن

  • کد خبر : 65408
  • 31 مرداد 1396 - 10:06
بودجه شهرداری از ۷ میلیارد به ۱۸ میلیارد تومان رسیده است/ بدهی شهرداری پنج میلیارد تومن

نائب رئیس شورای چهارم شهر خرم دره گفت: مجموع بدهی های شهرداری پنج میلیارد وششصدمیلیون تومان می باشد که ازاین مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مربوط به شورای شهر فعلی و دومیلیارد تومان مربوط به دوره قبل می باشد و بیشترین بدهی مربوط به کارخانه آسفالت می باشد .

 

عین الدین رجبی   در گفت و گو با نبض سحر گفت: افتخاری بس بزرگ بود که یک دوره حضور در شورای اسلامی شهر نصیبمان شد و با وجود کمبود اعتبارات و امکاناتبرخی تجهیزات و بدهی ها و عدم برنامه ریزی ها در پروژه ها و قراردادها توانستیم خدمت اندکی به شهروندان عزیزمان داشته باشیم.

وی در ادامه گفت:  از سال ۹۲ پروژه های متعددی برای اجرا و عملیاتی شدن پیگیری شد از جمله آنها میدان ورودی از طرف قلعه حسینیه، پل ولیعصر که در حال حاضر تقریبا ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل آن در نظر گرفته شده است، یادمان شهدای گمنام که تکمیل و قابل بهره برداری است ، پارک ولیعصر که در حال حاضر شهروندان گرانقدر استفاده می فرمایند.

نائب رئیس شورای چهارم شهر خرم دره گفت: تملک وبازگشائی خیابان ها و معابر در سطح مختلف شهر از جمله خیابان ولیعصر، خیایان شهید بابائی و اسفالت ریزی و جدول گذاری، کمک به احداث چندین درمانگاه در نقاط مختلف شهر، پیست دومیدانی، کمک به هیئت های ورزشی، خریداری ماشین آلات جدید ، افزایش بودجه شهرداری از ۷ میلیارد به ۱۸ میلیارد تومان   و سایر اقدامات نام برد.

رجبی گفت : دربحث طرح تفضیلی می توان به این نکته اشاره نمود که این طرح درمساحت ۱۲۰۰ هکتار اجرا ودراین طرح شهر خرمدره به سه منطقه تقسیم می گردد ومغایرتهای موجود درهرمنطقه رفع میگردد این طرح به علت کمبود اعتبار تاخیر افتاد که باتخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی که به این طرح داده شد بزودی تکمیل واجرا خواهد شد.

وی گفت: دربحث عمرانی وتکمیل پروژه های مهم حدود چهار  میلیارد وهفتصدمیلیون تومان اعتبار برای فعالیتهای عمرانی از جمله پل ولی عصر -پل تختی- پل امام رضا – مسیردوچرخه سواری و کندرو خیابان امام که تا میدان نماز ادامه خواهدداشت و  درنظرگرفته شده است.

این عضو شورای چهارم  افزود:  دربخش مطالبات شهرداری ازدستگاههای دولتی یک میلیارد مصوب وقابل وصول می باشد که مبلغ ۴۰۰میلیون تومان آن وصول  شده است  و مجموع بدهی های شهرداری پنج  میلیارد وششصدمیلیون تومان می باشد که ازاین مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون  تومان مربوط به شورای شهر فعلی و دومیلیارد تومان مربوط به دوره قبل می باشد و  بیشترین بدهی مربوط به کارخانه آسفالت می باشد  .

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=65408

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.