• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

فراهم شدن امکان دریافت سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی از طریق تلفن همراه

  • کد خبر : 65636
  • 06 شهریور 1396 - 13:19
فراهم شدن امکان دریافت سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی از طریق تلفن همراه

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: امکان دریافت سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی از طریق تلفن همراه با وارد کردن کد دستوری #۱۴۲۰*۴ * فراهم شده است.

نبض سحر: مسعود علیاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه خود، برای استعلام استحقاق درمان و فیش حقوقی مستمری بگیران و سوابق بیمه ای از طریق تلفن همراه اقدام کنند.
وی اظهار کرد: به همین منظور متقاضیان ابتدا به صفحه سامانه سوابق بیمه شدگان در سایت tamin.ir مراجعه و ثبت نام و سپس خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
علیاری افزود: علاوه بر آن در راستای پاسخگویی و ایجاد رضایتمندی در مخاطبان سازمان تامین اجتماعی مرکز ارتباط مردمی ۱۴۲۰ سازمان(crm) راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد، شمار مستمری بگیران در این استان روند افزایشی داشته و این تعداد اکنون به ۴۰ هزار نفر رسیده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، علت روند تصاعدی شمار مستمری بگیران را قوانین بازنشستگی پیش از موعد و مشاغل سخت و زیان آور ذکر کرد.
وی گفت: با اقدامات انجام شده پرداختی مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان به روز شده و بدهی در این بخش وجود ندارد.
وی بیان کرد: این سازمان تلاش دارد با توجه به گستردگی گروه های تحت پوشش خدمات مناسب و بهتری به آنها ارائه شود و این مهم به رضایتمندی بیشتر منجر می شود.
به گزارش ایرنا، تعداد بیمه شدگان اصلی بیمه پرداز به این سازمان حدود ۱۷۷ هزار نفر است و با احتساب سایر بیمه شدگان تبعی و مستمری بگیران اصلی و تبعی جمعیت تحت پوشش به ۵۳۰ هزار نفر می رسد.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=65636

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.