• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

انقلاب اسلامی در اوج مبارزه با استکبار قرار دارد

  • کد خبر : 65671
  • 07 شهریور 1396 - 10:09
انقلاب اسلامی در اوج مبارزه با استکبار قرار دارد

فرمانده سپاه استان زنجان از بین بردن روحیه جهاد و شهادت‌طلبی را یکی از اهداف شوم دشمنان خواند و گفت: امروز در اوج مبارزه انقلاب اسلامی با استکبار هستیم.

، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در همایش بسیج کارمندی با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت: امروزه در حساس‌ترین شرایط جهانی هستیم و اوج مبارزه انقلاب اسلامی با استکبار است.

وی به توطئه‌های دشمنان علیه ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ۳۹ سال است که دشمنان انقلاب علیه جمهوری اسلامی جنگ را شروع کردند و همواره بازنده میدان بودند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه تاسیس انقلاب شکوهمند اسلامی تمام ابهت ابرقدرت‌ها را شکست تصریح کرد: دشمنان قسم خورده ایران در مقابل عظمت حضرت امام(ره)، رهبر معظم انقلاب، ولایت فقیه، ملت ایران و شهدا همواره شکست خورده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد فتنه و حادثه تروریستی در منطقه و ایران بوده‌اند خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی مجلس نمونه‌ای از فتنه شوم دشمنان بود ولی قدرت موشکی سپاه و فرمانبرداری به موقع سربازان ولایت پاسخ کوبنده‌ای برای اربابان داعش داد.

کرمی با اشاره به تبیین وظیفه بسیج از زبان رهبر معظم انقلاب گفت: بسیجیان کسانی هستند که در میدان جنگ، دفاع، جهاد، در صحنه‌های فرهنگی، سازندگی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی در خط مقدم هستند.

این مسئول با ابراز خرسندی نسبت به اینکه گستردگی بسیج تمام اقشار مردم را در برگرفته است گفت: حضرت امام(ره) دوبار فرمودند که من دست بسیجیان را می‌بوسم و رهبر انقلاب همیشه تاکید دارند که بسیج یکی از آیات الهی است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه همواره باید منویات مقام معظم رهبری را گوش فرا دهیم بیان کرد: رهبر انقلاب در دیدار با دولتمردان تاکید کردند که خدمت به مردم را فراموش نکنید و همواره تلاش کنید تا مشکلات مردم را برطرف کنید.

وی با اشاره به اینکه الگوی بسیجیان باید شهدا باشند گفت: شهیدان شهریاری، آوینی و حججی شهیدان عالی رتبه‌ای هستند که می‌توانند الگوی خوبی در زندگی برای بسیجیان باشند.

کرمی با بیان اینکه رهبر معظم‌ انقلاب همواره بر مساله اقتصاد مقاومتی تاکید دارند گفت: دشمنان می‌خواهند روحیه جهاد و شهادت طلبی را از بین ببرند.

حجت‌الاسلام علی متین، نماینده ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب گفت: شهید حججی به آن درجه از معرفت و اخلاص رسیده بود که دانست دنیا بسیار کوچک‌ است و باید به طرف خداوند متعال پرواز کند.

این مسئول افزود: قاتل شهید حججی به درک واصل شد و وقتی تصاویر این ۲ نفر را در کنار هم مقایسه می‌کنیم تفاوت را متوجه می‌شویم.

در این‌ برنامه فرماندهان نمونه پایگاه‌ها و حوزه‌های نمونه بسیج‌ کارمندی در سطح استان تجلیل و تقدیر شدند.

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان‌زنجان، علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان و محمدحسین جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان در این برنامه تجلیل شدند.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=65671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.