• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

کلینیک تخصصی شهرستان خرم دره به زودی افتتاح می شود/ورزش کردن قدرت سیستم دفاعی بدن را بالا می برد

  • کد خبر : 65847
  • 12 شهریور 1396 - 10:37
کلینیک تخصصی شهرستان خرم دره به زودی افتتاح می شود/ورزش کردن قدرت سیستم دفاعی بدن را بالا می برد

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم دره گفت: ساختمان کلینیک تخصصی شهرستان با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۸ درصد در هفته های آینده به بهره برداری خواهد رسید

دکتر جلیل کریمخانی در گفت و گو با نبض سحر ضمن گرامیداشت دهه ولایت اظهار داشت: مجموعه شبکه بهداشت با کمک مردم ،خیرین و مسئولین اقدامات قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان انجام داده است.

وی با اشاره به برخی از پروژه های تکمیل شده گفت: در طی چند سال اخیر پروژه هایی از قبیل اورژانس بیمارستان بوعلی سینا، ساختمان آزمایشگاه، فوریت های پزشکی،درمانگاه های حنیفه لو، کلانتری،قلعه حسینی و پایگاه های سلامت در شهرستان به بهره برداری رسیده است.

 

رئیس شبکه بهداشت خرم دره با اشاره به پروژه های در دست اجرا گفت: ساختمان کلینیک تخصصی شهرستان با پیشرفت فیزیک بالای ۹۸ درصد در هفته های آینده   به بهره برداری خواهد رسید، پروژه ساختمان ستاد شبکه بهداشت،مرکز  خدمات جامع سلامت شماره  یک، مرکز پشتیبانی مدیریت بحران و  امور داروئی، پایگاه های سلامت قدس، ضمیمه شماره ۳ و حاج حبیب الله اکبری و خانه بهداشت الوند ، پانسیون سوکهریز ، پانسیون مرکز ۲، در دست احداث است.

کریمخانی در ادامه به اشاره به اهمیت بهداشت و درمان شهرستان گفت: بهداشت و درمان از نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است و امروز بحمدالله شاهد  پیشرفت هایی خوبی در این حوزه هستیم .

 

وی با اشاره به اینکه برای تامین و حفظ سلامت جامعه، بهداشت باید هم به صورت فردی و هم به حالت اجتماعی رعایت  شود گفت: بهداشت فردی و اجتماعی مکمل یکدیگرند و رعایت بهداشت فردی به تنهایی کافی نخواهد بود زیرا انسان جدا از مردم و اجتماع زندگی نمی کند و رعایت یا عدم رعایت بهداشت هر فرد، روی سلامت سایرین اثر می گذارد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم دره با اشاره به اهمیت ورزش کردن افراد در جامعه گفت: تحقیقات مختلفی نشان داده است که ورزش قدرت سیستم دفاعی بدن را بالا می برد، مفصل ها، استخوان ها و ماهیچه های شما را سالم تر نگاه خواهد داشت، فشارهای عصبی، افسردگی و اضطراب را کاهش می دهد و همچنین احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری ها را کاهش می دهدو  یکی از مفید ترین ورزش ها پیاده روی است که افراد باید در طول هفته چند بار انجام دهند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=65847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.