• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

سود سهام عدالت اواخر شهریور ماه پرداخت می‌شود/ شماره شبا باید تا ۲۸ شهریور ماه ثبت شود

  • کد خبر : 65910
  • 14 شهریور 1396 - 9:24
سود سهام عدالت اواخر شهریور ماه پرداخت می‌شود/ شماره شبا باید تا ۲۸ شهریور ماه ثبت شود

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت استان زنجان از پرداخت سود سهام عدالت در اواخر شهریور ماه خبر داد.

ناصر حسین‌خانی امروز در دیدار تعاونگران با استاندار زنجان با بیان اینکه شرکت تعاونی سهام عدالت بزرگترین شرکت تعاونی استان است، اظهار کرد: ۳۴۶ هزار ۶۳۴ نفر در شهر زنجان عضو داریم و در سطح استان نیز ۸۴۳ هزار ۳۲۲ نفر عضو شرکت تعاونی سهام عدالت هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۶ شعبه شهرستانی و یک شعبه مرکزی در استان زنجان عنوان کرد: شرکت تعاونی سهام عدالت در مجمتع ادارت گاوازنگ بعد از پیگیری‌های مکرر ساختمان سه طبقه‌ای را ساخته که اکنون در مرحله دیوار کشی و نصب درب ورودی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت استان زنجان با بیان اینکه هزینه‌ها از محل حق عضویت تامین می‌شود، ابراز کرد: این حق عضویت تا حدی دریافت شده و بقیه نیز از سهامداران دریافت خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیستم‌های ثبت در شرکت تعاونی سهام عدالت استان زنجان ارتقا یافته است، گفت: متاسفانه برخی از آمارها در جامعه به درستی منتشر نمی‌شود.

حسین‌خانی با اشاره به اینکه اواخر شهریور ماه سود سهام برای آنهایی که ثبت شماره شبا را انجام دادند پرداخت خواهد شد، خاطرنشان کرد: کسانی که شماره شبای خود را وارد سیستم نکردند تا قبل از ۲۸ شهریور ماه این  شماره را ثبت کنند و اگر این شماره ثبت نشود به مرحله دوم یعنی آبان ماه موکول می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وجود نواقصات نیز در مهرماه رفع می‌شود، بیان کرد: در خصوص افرادی که فوت کردند نیز در مهر ماه تجدید پرونده انجام خواهد شد و با باز شدن سایت نقل و انتقال انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت استان زنجان با بیان اینکه در استان حدود ۲۳۴ هزار نفر شماره شبای خود را ثبت نکردند، اظهار کرد: در شهر زنجان نیز ۶۷ هزار ۳۴۳ نفر شماره شبای خود را ثبت نکرده بودند که ما اطلاع‌رسانی لازم را در این زمینه انجام دادیم که ۳۰ درصد شماره شبا را وارد کردند.

موج رسا

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=65910

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام وخسته نباشید اینجانب سهام عدالت هنوز دریافت نکرده ام .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.