• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

نهمین دوره المپیاد ورزشی بسیج به میزبانی زنجان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 66109
  • 19 شهریور 1396 - 11:26

دبیرکل المپیاد ورزشی بسیج گفت: نهمین دوره المپیاد ورزشی بسیج با حضور یک هزار و ۲۰۰ میهمان از سراسر کشور به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

علی اوسط بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به فرارسیدن نهمین دوره المپیاد ورزشی بسیج به میزبانی زنجان اظهار داشت: مراسم افتتاحیه ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه با حضور رئیس و یا جانشین سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

وی به حضور همه استان‌های کشور در این المپیاد ورزشی اشاره و عنوان کرد: مهمان‌های استان تهران امروز و بقیه استان‌ها روز دوشنبه وارد زنجان می‌شوند.

دبیرکل المپیاد ورزشی بسیج با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر مهمان از استان‌های کشور وارد زنجان شوند و امیدواریم میزبان خوبی برای هموطنانمان باشیم، افزود: روز دوشنبه کلاس‌های توجیهی و وزن‌کشی در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود و روز سه‌شنبه افتتاحیه رسمی المپیاد با سخنرانی رئیس و یا جانشین سازمان بسیج و با محفل انس با قرآن انجام می‌شود.

بیگدلی با اشاره به شش رشته ورزشی المپیاد گفت: بسیجیان سلحشور در رشته‌های ووشو، تکواندو، کاراته، جودو، تیراندازی با کمان و تیراندازی با تفنگ بادی به رقابت با حریفان می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه برای نهمین دوره المپیاد ورزشی مراسم اختتامیه‌ای ترتیب داده نشده است، افزود: مقرر شده که هر رشته بعد از اتمام رقابت‌ها جداگانه مراسم اختتامیه برگزار کند.

دبیرکل امپیاد ورزشی بسیج با اشاره به اینکه به نفرات نخست در این مسابقات علاوه بر مدال و حکم، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان اعطا می‌شود، تصریح کرد: نفرات دوم ۱۰۰ هزار تومان و نفرات سوم ۹۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=66109

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.