• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

بیش از ۱۶۴ هزار دانش‌آموز استان زنجان در مدارس نام‌نویسی کردند

  • کد خبر : 66281
  • 23 شهریور 1396 - 17:46

رئیس ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه نام‌نویسی از ۱۶۴ هزار و ۵۰۹ دانش‌آموز تا کنون قطعی شده است، گفت: با این آمار تاکنون ۹۱ درصد دانش‌آموزان ثبت‌نام کردند.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: طبق آخرین آمار دریافتی از سامانه سناد در دوره ابتدایی ۹۸ هزار و ۴۴۶ دانش‌آموز در سطح استان زنجان برای حضور در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ نام‌نویسی کردند که با این حساب ۹۹ درصد آمار برآوردی محقق شده است.

وی تعداد دانش‌آموزان ثبت‌نام شده در دوره اول متوسطه را ۳۸ هزار و ۳۱۰ نفر برشمرد و گفت: این رقم معادل ۹۶ درصد تعداد دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است و میزان تحقق ثبت‌نام کنندگان در دوره دوم متوسطه تا کنون ۸۰ درصد گزارش شده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه شمار دانش‌آموزان برای حضور در سال تحصیلی جدید در استان زنجان ۱۸۰ هزار و ۱۰۶ نفر برآورد شده است، ابراز کرد: تا کنون نام ۱۶۴ هزار و ۵۰۹ نفر در سامانه سناد ثبت شده که نشان از تحقق ۹۱ درصدی برنامه‌ها دارد.

این مسئول روند تعداد دانش‌آموزان به ویژه در دوره ابتدایی را افزایشی عنوان کرد و افزود: پیش‌بینی شده است امسال ۲ هزار نفر به تعداد محصلان استان زنجان اضافه شود.

محمدی در مورد تخلفات ثبت نام در مدارس بیان کرد: تعدادی از مدارس در زمان ثبت‌نام اقدام به دریافت وجه کرده بودند که تعدادی از آن‌ها با تذکر و مشاوره برطرف شد و دو پرونده برای رسیدگی قانونی به هیئت مربوطه ارجاع شد.

وی در مورد کتاب‌های درسی ابراز کرد: توزیع کتب درسی دوره اول و دوم متوسطه در کتابفروشی‌های معتبر آغاز شده و کتاب‌های دوره ابتدایی نیز به مناطق آموزش و پرورش تحویل داده شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=66281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.