• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
4

بسیج متعلق به هیچ قشر و جناحی نیست

  • کد خبر : 67341
  • 20 مهر 1396 - 12:38
بسیج متعلق به هیچ قشر و جناحی نیست

فرماندار خرم دره گفت: بسیج متعلق به هیچ قشر و جناحی نیست، بسیج متعلق به تمام مسلمانان است و الان در سطح کشورهای اسلامی نمود پیدا می کند .

به گزارش نبض سحر،  امام جمه خرم دره جلسه اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان خرم دره ضمن اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی در شهرستان گفت: زمینه کارهای فرهنگی در شهرستان اماده است و باید کار کارشناسی انجام شود و صرفا تکیه بر بخشنامه و دستور نباشد، کارگروه های فرهنگی طبق سفارش مقام معظم رهبری  آتش به اختیار عمل کنند و  همه وظیفه دارند در خصوص فرهنگ فعالیت کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت امربه معروف و نهی از منکر  گفت:  نباید فراموش کرد که دشمن در جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی حرکت می‌کند و به هر نحوی دنبال ضربه زدن است و در این راه نیز از هیچ تلاشی فروگذار نیست پس باید در برابر توطئه‌های آنان هوشیار بود.

 

فرماندار خرم دره در این جلسه با تجلیل از زحمات بسیج در کشور اظهار داشت :  بسیج متعلق به هیچ قشر و جناحی نیست،  بسیج متعلق به تمام مسلمانان است و امروز تفکر بسیجی در سطح کشورهای اسلامی  نمود پیدا می کند .

حجت محمدی با اشاره به رشادت رزمندگان در جنگ تحمیلی گفت: رزمندگان جمهوری اسلامی با رشادت های خود در مقابل دشمن ایستادگی کردند و بسیج نقش مهمی در این میان ایفا کرد و امروز هم در آن سوی مرزها و در دفاع حرم جانفشانی می کنند زیرا که هدف نهایی داعش ، کشور ایران بود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم دره هم در این جلسه گفت: کارگروه‌های  باید در زمینه مسائل و مشکلات شهرستان نیازسنجی انجام دهند تا وقت و سرمایه روی مسائل مهم، متمرکز شود.

سرهنگ احمدی تبار  گفت: در سپاه ناحیه  ۲۴ جلسه در اقشار کارگروه داشته ایم و ۴ جلسه شورای بسیج شهرستان داشته ایم که مطالب خوبی دراین جلسات مطرح و ارزیابی شده است که در جلسات بعدی برای اطلاع اعضا بیان خواهد شد.

 

 

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=67341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.