• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احیای جاده ابریشم

  • کد خبر : 67410
  • 22 مهر 1396 - 8:56
یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احیای جاده ابریشم

فرماندار خرم‌دره گفت: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احیای جاده ابریشم در نظر گرفته شده است که در صورت تخصیص آن روند احیای جاده آغاز خواهد شد.

 

به گزارش نبض سحر، حجت محمدی در جلسه ستاد دائمی خدمات سفر شهرستان خرم دره گفت: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احیای جاده ابریشم در نظر گرفته شده است که در صورت تخصیص آن روند احیای جاده آغاز خواهد شد.

وی  باتاکید بر ضرورت توجه به حوزه گردشگری در ایجاد اشتغال، اظهار کرد: حوزه گردشگری از حوزه های است که با حداقل هزینه ها می توان نسبت به ایجاد اشتغال در آن اقدام کرد.

فرماندار خرم دره برگزاری جشنواره های محلی را راهکاری ارزشمند برای معرفی شهرستان عنوان کرده و افزود: جشنواره ترش و شیرین یکی از جشنواره های موفق بود که در خرم دره برگزار شد که در طی برگزاری این جشنواره ۳۰ هنرمند مطرح کشوری در آن حضور یافته و در طی یک روز بیش از ۹ هزار نفر از آن بازدید کردند.

محمدی  با اشاره به پتانسیل سد خلیفه لو برای گردشگری ،اظهار کرد: از آنجایی که شهرستان خرم دره از نبود یک تفرجگاه مطلوب برای گذران اوقات شهروندان رنج می برد به سرانجام رسیدن پروژه گردشگری سد خلیفه لو می تواند این خلا را تا حدود زیادی جبران نماید.

وی  با اشاره به تمایل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای احداث پروژه گردشگری سد خلیفه لو خرم دره ،تصریح کرد: موانع پیش روی واگذاری این پروژه به بنیاد مسکن باید هرچه زودتر مرتفع شود.

فرماندار خرم دره از افتتاح دومین جایگاه سوخت شهرستان نیز در آینده نزدیک خبر دادو ابراز امیدواری کرد این جایگاه در دهه فجر امسال به بهره برداری برسید.

در ادامه این جلسه نیز   معاون فرماندار خرم دره با بیان اینکه طی سال گذشته خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه گردشگری شهرستان صورت گرفته است افزود: سال گذشته هر ماه ما شاهد برگزاری یک جشنواره در شهرستان بودیم که جشنواره ترش و شیرین از موفق‌ترین این جشنواره ها بود که گردشگران زیادی را از نقاط مختلف استان و کشور به جشنواره کشاند.

کاظمی  در ادامه حضور هنرمندان برتر کشور در شهرستان خرم دره و پیگیری ثبت چهار غذای سنتی شهرستان و برخی از صنایع دستی برای ثبت ملی ایران از مهمترین دستاوردهای برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی  در ادامه با تاکید بر اینکه شهرستان خرم دره از پتانسیل های بالایی در حوزه گردشگری برخوردار است، اظهار کرد: برای جذب گردشگر باید زیرساخت‌های لازم برای حوزه گردشگری فراهم شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان خرم دره با اشاره به روند واگذاری پروژه گردشگری سد به خلیفه به بنیاد مسکن اظهار کرد: موافقت شفاهی برای واگذاری این پروژه از مسئولان مرتبط اخذ شده است.

 

انتهای پیام /

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=67410

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.