• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
7

صدور بیانیه بسیج اساتید استان زنجان در خصوص اظهارات ترامپ/ ملت و دولت در مقابل دشمنان متحدند

  • کد خبر : 67476
  • 23 مهر 1396 - 19:56

سازمان بسیج اساتید استان زنجان در پی اظهارات سخیف ترامپ رئیس جمهور امریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

«بسمه تعالی

ملت ایران بار دیگر شاهد اظهارات توام با یاس و سرخوردگی شخص اول استکبار  در مقابل  عزم و اراده  ملت ایران  مبنی بر پیمان ابدی و  پیروی از امام راحل،  شهدای انقلاب و ارمانهای اصیل انقلاب بود.

اظهارات ترامپ نشان از سرخوردگی آمریکا در مقابل عزت، اتحاد و پیشرفت  جمهوری اسلامی ایران داشت و این سخنان سخیف از دولتمردان امریکایی دور از انتظار نبوده و نیست و  سالهاست امریکا و متحدان انها تمام تلاش خود را برای فروپاشی جمهوری اسلامی ایران بکار برده اند .

ملت ایران در مقابل این اظهارات خالی از منطق با بینش عاشورایی و فهمی عمیق از مسائل همچون گذشته ،تمام اهداف شوم استکبار را خنثی می کنند و می دانند راهبردهای امریکا در مقابل ایران همواره خصمانه بوده و خواهد بود.

اکنون نیز ترامپ شخص اول استکبار از موضع ضعف و همراهی با همکاران منطقه ای و اسرائیل غاصب به سخنان سخیف و دور از منطق و عقل پرداخته است که این اظهارات نمی تواند ذره ای خدشه بر اقتدار ایران وارد کند و همین یاوه گویی ها  سبب اتحاد بیشتر نیروها و ملت ایران شده و در مقابل دشمن  مصالح حزبی و جناحی فراموش و فدای مصالح وحدت عظیم ملی می شود.

سپاه و ارتش ایران اسلامی جدا از هم نبوده و همواره به عنوان لشکر قدرتمند الهی خاری بر چشم مستکبران بودند.

همگان می دانند پیشرفت های صنایع دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران  نقشه های شوم مستکبران را در منطقه خنثی کرده است و ایران اسلامی همواره بر افزایش و حفظ قدرت بازدارندگی خود تلاش خواهد کرد.

دولتمردان ایالات متحده آمریکا،اسرائیل و کشورهای هم پیمانانشان سالهاست تمام تلاش خود را برای فروپاشی جمهوری اسلامی ایران کردند و بکاربردن واژه جعلی برای «خلیج فارس» نشان از عمق کینه توزی این افراد دارد.

مسئولان کشور، نیز باید با همراهی با ملت ایران و  با بهره گیری از  ظرفیت‌های ملی و منطقه‌ای برای حفظ منافع ، عزت و سربلندی کشور تلاش کرده و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری قاطعانه و قدرتمندانه علیه ایالات متحده آمریکا بایستند.

اساتید بسیجی دانشگاههای استان زنجان همانند دیگر آحاد ملت بزرگ ایران بار دیگر آمادگی خود جهت ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی و حمایت و پشتیبانی از هر نوع اقدام دولت جمهوری اسلامی در این خصوص و همچنین اطاعت از فرامین ولی امر خود «رهبر معظم انقلاب اسلامی» اعلام می کند.

انتهای پیام/زنجانم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=67476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.