• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 67481
  • 23 مهر 1396 - 20:01
نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: امسال نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها همزمان با نمایشگاه بزرگ کتاب آبان ماه در زنجان برپا می‌شود.

تجمع شاکیان پدیده شاندیز در نمایشگاه مطبوعات

ناصر مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان زنجان از ۱۱ تا ۱۸ آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مطبوعات در کنار نمایشگاه بزرگ کتاب کشور برگزار می‌شود ابراز کرد: ناشران از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور می‌یابند و با قطعی شدن تعداد ثبت‌نام کنندگان تعداد غرفه‌ها نیز پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه ثبت نام از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها برای حضور در نمایشگاه آغاز شده است بیان کرد: هر نشریه‌ای که از ابتدای امسال چاپ شده می‌تواند در این نمایشگاه حضور یابد و حتی مطبوعات سراسری هم امکان دایر کردن غرفه دارند.

وی عرضه مطبوعات و خبرها به مردم و بهبود رقابت در فضای رسانه‌ای استان زنجان را هدف برگزاری نمایشگاه خواند و گفت: مردم با نشریات و خبرگزاری‌ها و کیفیت آن‌ها آشنا می‌شوند.

مقدم در مورد اینکه در نمایشگاه دوره قبل حضور مردم عادی کمرنگ بود، خاطرنشان کرد: تفاوت نمایشگاه امسال با دوره قبل این است که در کنار نمایشگاه ناشران کشور برگزار می‌شود که در این حالت با توجه به اینکه افراد عادی و تحصیل‌کرده بازدیدکنندگان آن هستند بنابراین میزان بازدید از نمایشگاه مطبوعات نیز افزایش می‌یابد.

این مسئول ابراز کرد: فعلا محل برگزاری دو نمایشگاه به طور دقیق مشخص نشده اما مصلی با توجه به اینکه دسترسی و فضای بهتری دارد، مکان مناسب‌تری تشخیص داده شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=67481

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.