• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

ادعای نیکی هیلی: ایران قطعنامه‌های شورای امنیت را نقض می‌کند/ باید با همه رفتارهای ایران مقابله کرد

  • کد خبر : 67626
  • 27 مهر 1396 - 8:23
ادعای نیکی هیلی: ایران قطعنامه‌های شورای امنیت را نقض می‌کند/ باید با همه رفتارهای ایران مقابله کرد

نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شد ایران باید به خاطر اقدامات بی‌ثبات کننده اش در منطقه پاسخگو باشد. به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اسکای نیوز در خبری فوری گزارش داد نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره اوضاع خاورمیانه گفت: ایران باید به دلیل تحرکات بی ثبات […]

نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شد ایران باید به خاطر اقدامات بی‌ثبات کننده اش در منطقه پاسخگو باشد.

ادعای نیکی هیلی: ایران قطعنامه‌های شورای امنیت را نقض می‌کند/ باید با همه رفتارهای ایران مقابله کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اسکای نیوز در خبری فوری گزارش داد نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره اوضاع خاورمیانه گفت: ایران باید به دلیل تحرکات بی ثبات کننده‌اش در منطقه پاسخگو باشد.

او در ادامه اظهارات بی اساس خود گفت: ایران به شماری از کشورهای منطقه سلاح صادر می‌کند و شماری از آنها مورد رهگیری قرار گرفته است.

نیکی هیلی در ادامه ادعاهای خود تصریح کرد: ایران همچنان با شورای امنیت بازی کرده و قطعنامه‌های آن را نقض می‌کند و این باید متوقف شود. ایران همچنان برخلاف قطعنامه‌های بین المللی، موشک‌های بالستیک آزمایش می‌کند و من از این شورا می‌خواهم سیاست‌های خود را در قبال ایران تغییر دهد.

هیلی گفت: آمریکا مسیری را آغاز کرده که هدف آن رویارویی با تمام رفتارهای مخرب ایران است. دبیرکل سازمان ملل هر ۶ ماه یکبار در گزارش‌های خود پایبندی ایران به برجام را تائید می‌کند، اما در عین حال فهرستی بلند از رفتارهای نادرست ایران را نیز ارائه می‌دهد.

نماینده آمریکا در سازمان ملل در ادامه گزافه‌گویی‌های خود گفت: شورای امنیت هر ۶ ماه یکبار اخبار بدی درباره ایران دریافت می‌کند، اما فقط به جنبه‌های خوب آن توجه می‌کند. نباید ایران را تنها به بُعد هسته‌ای محدود کرد. باید تمام ابعاد رفتار تهاجمی ایران را در نظر گرفت.

هیلی گفت: موارد نقض قطعنامه های شورای امنیت از سوی ایران آنقدر زیاد است که نمی‌توان کل آنها را اینجا بیان کرد. شورای امنیت سازمان ملل این فرصت را دارد که رویکرد خود در قبال ایران را تغییر دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=67626

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.