• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

شروع طرح جهادی پاکسازی محلات توسط شهرداری خرم دره

  • کد خبر : 67730
  • 29 مهر 1396 - 11:31
شروع طرح جهادی پاکسازی محلات توسط شهرداری خرم دره

طرح جهادی پاکسازی محلات با بسیج امکانات خدمات شهری و با همت نیروهای این مجموعه، عملیاتی شد. در راستای عملیاتی کردن این طرح و زیباسازی سیمای شهری ، خیابان شورا(مسجد جامع)، رودخانه امیرکبیر و پارک جنگلی؛ نخاله برداری و پاکسازی شد.

به گزارش نبض سحر، طرح جهادی پاکسازی محلات با بسیج امکانات خدمات شهری و با همت نیروهای این مجموعه، عملیاتی شد. در راستای عملیاتی کردن این طرح و زیباسازی سیمای شهری ، خیابان شورا(مسجد جامع)، رودخانه امیرکبیر و پارک جنگلی؛ نخاله برداری و پاکسازی شد.

قاسم­ پور شهردار خرم­دره در حاشیه اجرای این طرح با اشاره به اینکه پاکسازی در محلات از جمله راهکارهای رفع ناهنجاری­های بصری و افزایش مشارکت اجتماعی، تقویت محله محوری و ایجاد حس تعلق شهروندان به محل زندگی محسوب می­شود، گفت: بهسازی و زیباسازی چشم انداز و سیمای شهر از اولویت هایی است که به صورت مستمر در دستور کار شهرداری قرار دارد و به منظور رسیدگی به وضعیت محلات مختلف شهر صورت می­گیرد.

وی هدف از این اقدامات و فعالیت ها را پاکسازی، آراستگی، زیباسازی شهر، رفع موانع و نازیبایی­های بصری در محله های مختلف شهر عنوان و تصریح کرد: تمام اهتمام شهرداری افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان و ارتقای سطح رضایتمندی و رفاه حال آنها و نیز بهبود وضعیت بهداشتی سطح شهر است،

قاسم پور با بیان اینکه ریختن زباله در طبیعت موجب بروز مشکلات زیست محیطی می­شود، افزود: زمین و منابع طبیعی محدود است و باید مراقب این ثروت محدود باشیم و میراث گذشته را با امانتداری به آیندگان انتقال دهیم و از آلودگی­های زیست محیطی بکاهیم.

شهردار خرم دره در پایانگفت: از کلیه شهروندان تقاضا دارم در ارتقاء فرهنگ شهرنشینی و حفاظت از محیط زیست شهری خود نهایت تلاش و همکاری را با نیروهای خدمات شهری داشته باشند تا دست به دست هم شهری زیبا و آراسته بسازیم.

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=67730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.