• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
7

کشف ۶ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان خرمدره/دستگیری سارق لوازم ساختمان های نیمه کاره

  • کد خبر : 68549
  • 23 آبان 1396 - 10:00
کشف ۶ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان خرمدره/دستگیری سارق لوازم ساختمان های نیمه کاره

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی و مبارزه با سرقت و ارتقا سطح امنیت اجتماعی در این شهرستان، ماموران انتظامی موفق به کشف و ضبط ۶ کیلوگرم مواد مخدر سنتی شدند.

به گزارش نبض سحر، سرهنگ عباس حسنی  در جمع خبرنگاران خرم دره  گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی و مبارزه با سرقت و ارتقا سطح امنیت اجتماعی در این شهرستان، ماموران انتظامی موفق به کشف و ضبط ۶ کیلوگرم مواد مخدر سنتی شدند.

وی  افزود: در این رابطه، پلیس خرمدره توانست ۱۹ معتاد و توزیع کننده مواد مخدر و هشت سارق ساختمان های نیمه کاره را دستگیر کند که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره گفت:  در هشت ماهه امسال نیز ۳۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد که در این خصوص نیز ۱۹۲ نفر قاچاقچی خرده فروش و توزیع کننده دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

حسنی همچنین گفت : در حوزه سرقت هم یک سارق که اقدام به سرقت از ساختمانهای نیمه کاره می کرد دستگیر گردیده که در بازجویی های بعمل آمده فرد سارق به انجام ۸ فقره سرقت اعتراف کرده است و  ارزش ریالی اقلام مکشوفه  ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی  گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توانمندی بالای خود، اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ و هنجارشکنان در هیچ نقطه ای احساس آرامش کنند.

این مقام مسئول در پایان  از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه توسط برخی افراد سود جو و فرصت طلب، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=68549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. تو همه چی رکورد داریم غیر از اوضاع خوب اشتغال!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.