• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

اقدام هرچه بیشتر مسئولان در امر امداد رسانی برای مناطق زلزله زده ضروری است

  • کد خبر : 68639
  • 26 آبان 1396 - 13:25
اقدام  هرچه بیشتر مسئولان در امر امداد رسانی برای مناطق زلزله زده ضروری است

امام جمعه موقت خرمدره گفت: اقدام هرچه بیشتر مسئولان در امر امداد رسانی برای مناطق زلزله زده ضروری است

به گزارش نبض سحر،  حجت الاسلام سید رضا حسینی خطیب موقت جمعه خرمدره  در خطبه های نماز جمعه ضمن  سفارش به تقوای الهی در زمینه رسیدگی به زلزله زدگان غرب کشور، افزود: با توجه به اینکه برخی از روستاها بر اثر زلزله به صورت ۱۰۰ درصدی تخریب شده اند نیاز است کمک رسانی ها بیشتر شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل وسعت این حادثه طبیعی هنوز به برخی از روستاها با وجود گذشت چند روز کمکی ارسال نشده و با توجه به پیش رو بودن فصل سرما، اقدام سریع تر و هرچه بیشتر مسئولان در امر امداد رسانی ضروری است.

امام جمعه موقت خرمدره در ادامه با اشاره به هفته حمایت از بیماران کلیوی بیان کرد: باید از فعالیت انجمن های حمایت از بیماران کلیوی کشور تقدیر و تشکر کرد که شعبه ای از آن در شهرستان خرمدره به بیمارانی که دچار نارسایی کلیه هستند خدمت رسانی می کند.

حسینی ابراز کرد: طی این سال ها با هدف حمایت مادی و معنوی از بیماران نارسایی کلیه و همچنین گسترش مراکز درمانی مرتبط با هدف پیشگیری از راه آموزش و اطلاع رسانی به افراد به فعالیت اثربخش خود ادامه می دهد.

امام جمعه موقت خرمدره با اشاره به جنایت های کشور عربستان در کشور یمن و سکوت سازمان حقوق بشر و سایر سازمان های بین المللی در برابر این فاجعه انسانی، یادآور شد: کشورها غربی با سیاست های خود سعی در ترویج مسلمان کشی توسط مسلمانان را دارند.

حسینی در زمینه راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: عاشقان و شیفتگان مکتب امام حسین (ع) امسال نیز با حضور گسترده خود حماسه ای با شکوه به نمایش گذاشتند و همه دنیا را از عظمت این امام بزرگوار متحیر کردند.

وی  در پایان، یاد شهید عباس کاظمی مرزبان شهید که در منطقه بانه به علت انفجار مین به شهادت رسیده بود را  گرامی داشت.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=68639

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.