• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش خرمدره

  • کد خبر : 68671
  • 27 آبان 1396 - 10:17
چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش خرمدره

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش خرمدره برگزار شد.

به گزارش نبض سحر، حجت محمدی در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن تسلیت شهادت شهید عباس کاظمی سرباز فداکار مرزبانی،جان باختن عزیزان هموطن در غرب کشور را ضایعه ای بزرگ عنوان کرد و گفت: امنیت کشور در مرزها مدیون جان فشانی این عزیزان است .

وی  ضمن اشاره به دستورات و مصوبات جلسه قبل گفت: طبق برنامه ششم توسعه می توان فضاهای خالی و بدون استفاده  روستاها و حتی شهرها را تبدیل به احسن نمود و فضا های نو و مدرن ساخت.

فرماندار خرمدره   در خصوص لزوم پیشرفت و رشد نظام جمهوری اسلامی ایران، ضمن اشاره به پروژه پیش رو وخیرسازدر شهرستان گفت: خیرین مدرسه ساز ،معلمان و مدیران خیر با برنامه ریزی بهتر و همدلی می توانند شهری زیبا با مدارس زیبا بسازند.

لعیا جعفری رئیس آموزش و پرورش خرمدره  نیز در این جلسه  ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید عباس کاظمی و درگذشت عزیزان زلزله زده غرب کشور  به تبیین دستورات این جلسه که با موضوعاتی از قبیل: ارائه مصوبات جلسه قبل، واگذاری اردوگاه خراسانلو ، خرید زمین پشت مدرسه کوشش توسط هیئت امنا مدرسه کوشش ،فروش یکی از زمین های هبه شده روستای اردجین برای تبدیل به احسن، عقد قرارداد با یکی از تولیدی ها لباس برای جشن تکلیف دختران (چادر نماز ) بود، پرداخت و درمورد موضوعات مطرح شده توضیحاتی ارائه  و سپس حاضرین در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص دستورات جلسه ارائه کردند.

گفتنی است اعضای حاضر در جلسه نظرات خود را بیان و با توجه به دستور کار جلسه تصمیماتی اتخاذ شد و در پایان مقرر شد برای جلسه آتی، نقد و تحلیل ، برنامه ریزی برای انجام امور تصمیم گیری شده به نحو احسن صورت گیرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=68671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.