• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
6

ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی نقشه استکبار جهانی است

  • کد خبر : 69083
  • 08 آذر 1396 - 13:14
ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی نقشه استکبار جهانی است

امام جمعه خرمدره گفت: ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی نقشه استکبار جهانی است، آنها می خواهند با انداختن تفرقه در ایران نقشه های شوم خود را دنبال کنند و این در حالی است که در کشور خود متحد هستند و خود امریکا که از چندین ایالت تشکیل شده است را” ایالت متحده” می خوانند و اروپا را شبیه یک کشور واحد ساخته اند و مرزها را در این کشورها برداشته اند.

حجت الاسلام سید علی  حسینی در گفت و گو با نبض سحر، ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) گفت:  جامعه جهانی که در ظاهر شامل کل کشورها است ولی  رسما در اختیار دولت های مستکبر   است و وقتی که می گویند ایران در مقابله جامعه جهانی است منظور همان چند کشور امریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی است  و آنها با تمام توان درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند .

وی با اشاره به نقشه های شوم این دولت ها برای ایران گفت: آنها می خواهند با انداختن تفرقه در ایران نقشه های شوم خود را دنبال کنند و این در حالی است که در کشور خود متحد هستند و خود امریکا که از چندین ایالت تشکیل شده است را” ایالت متحده” می خوانند و اروپا را شبیه یک کشور واحد ساخته اند و مرزها را در این کشورها برداشته اند.

 

امام جمعه خرم دره گفت: همین کشورهای مستکبر  در گذشته  کشورهای مختلفی را به تفکیک و جدائی کشانده اند، شوروی سابق  و یوگسلاوی تفکیک کردند و کره را شمالی و جنوبی کردند و در دیگر  کشورها جدائی انداخته اند تا بتوانند به اهداف استکباری خود دست پیدا کنند.

حسینی با اشاره به برخی اقدامات تفرقه انگیز عده ای ناآگاه در کشور که بر اختلافات بین شیعه و سنی در این ایام رقم می زنند گفت: دشمن هر جا که موجب جدائی شود، مانور  خواهد داد  و یکی از آنها هم “عیدالزهرا” است ، انحرافی که  در جامعه به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه  دشمن در داخل  در صدد انداختن جدائی بین مسلمانان است  گفت: در داخل دشمن ما را به این جور مسائل مشغول کند و در دیگر کشورهای مسلمان ، ظالمان  مسلمانان را قتل عام کنند

امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه سیاست دشمنان اسلام و مسلمین بر تفرقه قرار گرفته است. می‌خواهند بین مسلمان‌ها ایجاد اختلاف کنند گفت:  عبدالمالک ریگی وقتی که دستگیر شد در اعترافات خود گفته است که برای تهیج و رغبت همدستان خود برای کشتار شیعیان با پخش مراسمات لعن آن ها را تشویق به جنایت می کرد.

حسینی گفت: امروز مسلمانان وظیفه دارند به موارد اتحاد و وحدت خودشان بپردازند،  احترام یکدیگر را حفظ و به عقاید و مقدسات هم اهانت نکنند ، اگر کسی به بهانه‌ای عقیده‌یی بخواهد به مقدسات دیگران اهانت بکند، این ظلم آشکار است.

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=69083

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.