• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
11

با حضور در مصلی زنجان “اتوبوس خدمت” شهرداری زنجان در مسیر افتاد

  • کد خبر : 69138
  • 10 آذر 1396 - 19:59
با حضور در مصلی زنجان “اتوبوس خدمت” شهرداری زنجان در مسیر افتاد

“اتوبوس خدمت” شهرداری زنجان با حضور در مصلی نماز جمعه به صورت رسمی آغاز به کار کرده و در نخستین ایستگاه شهردار زنجان پاسخگوی سؤوالات و مشکلات مردم شد. طرح “اتوبوس خدمت” یکی از طرح‌های نو و جدیدی است که با حضور شهردار جدید در زنجان اجرایی خواهد شد. اساس کار “اتوبوس خدمت” به این […]

“اتوبوس خدمت” شهرداری زنجان با حضور در مصلی نماز جمعه به صورت رسمی آغاز به کار کرده و در نخستین ایستگاه شهردار زنجان پاسخگوی سؤوالات و مشکلات مردم شد.

طرح “اتوبوس خدمت” یکی از طرح‌های نو و جدیدی است که با حضور شهردار جدید در زنجان اجرایی خواهد شد.
اساس کار “اتوبوس خدمت” به این شکل است که مدیران شهرداری زنجان به صورت مستمر و در فواصل زمانی مختلف در محلات شهر زنجان حضور پیدا کرده و علاوه بر گفت‌وگوی چهره به چهره با اهالی محل ضمن شنیدن مطالبات مردم با مشکلات مناطق مختلف شهر زنجان آشنا می‌شوند.
هدف از اجرای طرح “اتوبوس خدمت” از سوی مدیران شهرداری زنجان، حل بهتر مشکلات مردم عنوان شده است.
امروز کلید آغاز  فعالیت “اتوبوس خدمت” با حضور شهردار زنجان زده شد و این بار شخص شهردار زنجان پاسخگوی مردم در “اتوبوس خدمت” بود.

*مناطق کمتر برخوردار اولویت حضور ” اتوبوس خدمت” هستند
شهردار زنجان در این مراسم خدمت به مردم را وظیفه مدیران و مسؤولان عنوان کرد و گفت: شاید پیش از این نیاز شهروندان به این شکل بود که مدیران می‌توانستند، با حضور در دفتر خود پاسخگوی آن باشند، که این امر در قالب ملاقات‌های عمومی انجام می‌شد.
مسیح‌الله معصومی با تأکید بر اینکه هنوز هم ملاقات‌های عمومی و دیدارهای مردمی مسؤولان شهرداری زنجان در روزهای تعیین شده پابرجاست، تصریح کرد: اما در کنار آن طرح نو و جدیدی راه‌اندازی شده که مدیران و مسؤولان خودشان به میان مردم رفته و به صورت مستقیم با حضور در محل مشکلات آنها را بررسی می‌کنند.
وی با بیان اینکه دیدار مردمی مسؤولان شهرداری با مردم در قالب طرح “اتوبوس خدمت” انجام می‌شود، افزود: در طرح “اتوبوس خدمت” مردم مناطق کمتر برخوردار در اولویت هستند.

*حضور “اتوبوس خدمت” در شهر ۳۰ روز ماه است

شهردار زنجان با اشاره به اینکه زمان‌بندی ۳۰ روزه اتوبوس خدمت مشخص و برنامه‌ریزی برای آن انجام شده است، تصریح کرد: طبق زمان‌بندی همه روزه این اتوبوس در محلات مختلف شهر زنجان به ویژه مناطق محروم حضور داشته و به سؤالات مردم پاسخگو خواهند بود.
معصومی با اشاره به اینکه نقاط کمتر برخوردار شهر نیازهای بیشتری برای رسیدگی دارند، افزود: طوری برنامه‌ریزی شده که مسؤول مربوطه با حضور در این مناطق علاوه بر صحبت رو در رو با مردم مشکلات و نیازهای منطقه را از نزدیک مشاهده می‌کند.

وی با تشریح شیوه فعالیت “اتوبوس خدمت” گفت: در داخل اتوبوس دفتر کاری وجود دارد که مدیر مربوطه در داخل آن نسبت به استماع مشکلات مردم و ارائه راه‌حل در این رابطه اقدام خواهد کرد.

معصومی با اشاره به اینکه محل حضور “اتوبوس خدمت” و مدیر مربوطه‌ای که در آن حضور خواهد داشت، از قبل به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد، توضیح داد: اما آنچه مسلم است، با توجه به اینکه در روزهای جمعه بیشتر شهروندان در مصلی برای نماز جمعه حضور دارند، از همین رو روزهای جمعه “اتوبوس خدمت” همواره در مصلی مستقر خواهد شد.

شهردار زنجان ادامه داد: در روزهای جمعه یک هفته با حضور شهردار زنجان و در سه هفته دیگر نیز هر کدام از شهرداران مناطق سه‌گانه برای پاسخگویی به مردم در “اتوبوس خدمت” حضور خواهند داشت.

معصومی ادامه داد: در طرح “اتوبوس خدمت” مدیران سازمان‌های مختلف شامل معاون شهرسازی و خدمات شهری، آتش‌نشانی، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، سازمان پسماند و بخش‌هایی که بیشتر با مردم در ارتباط هستند، پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود.

وی هدف از اجرای طرح “اتوبوس خدمت” را خدمت‌گذاری به مردم عنوان کرد و گفت: منتی در حل مشکلات مردم نداریم، بلکه این امر وظیفه مسؤولان محسوب می‎شود و ما با توجه به حس نوع دوستی پاسخگوی سؤالات و مطالبات مردم خواهیم بود.

* حرکت “اتوبوس خدمت” ادامه‌دار  است

شهردار زنجان با اشاره به خواسته‌ها و مطالبات بسیار مردم و گستردگی شهر افزود: از همین رو برآن شدیم که با اجرای طرح “اتوبوس خدمت” مشکلات مردم را بررسی کنیم.

معصومی با اشاره به اینکه پس از مراجعه و خروج هر شهروند از “اتوبوس خدمت” یک نظرسنجی در رابطه با ارائه خدمات انجام خواهد شد، اضافه کرد: روابط عمومی نتایج نظرسنجی را به شهردار منعکس خواهد کرد و بررسی می‌کنیم که بازخورد طرح چگونه بوده و آیا مردم از اجرای طرح “اتوبوس خدمت”  به چه میزان رضایت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: اگر این قضیه پاسخ مثبتی داشته باشند و ما ببینیم که مسائل و مشکلات به صورت انفرادی حل نمی‌شود، در یک بازنگری این اتوبوس به شکل یک تیم یا گروه حضور خواهند داشت و به جای یک مدیر دو یا سه مدیر مرتبط حضور خواهند داشت.

شهردار زنجان با بیان اینکه مطمئنا حرکت “اتوبوس خدمت” ادامه‌دار خواهد بود، افزود: اما درباره شکل و نحوه استقرار آن بر اساس صحیح و خطاها شرایط بهتری را خواهد داشت.

معصومی ادامه داد: برنامه‌ریزی انجام شده برای “اتوبوس خدمت” دنباله‌دار است و برنامه‌ای برای انقطاع آن نداریم و حتی روزهای تعطیل نیز برای استقرار آن پیش‌بینی شده است.

لازم به ذکر است، در مراسم افتتاحیه طرح “اتوبوس خدمت” نماینده ولی فقیه در استان زنجان، شهردار زنجان، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، جمعی از اعضای شورای شهر، معاونین و مدیران شهرداری‌های تابعه حضور داشتند و در نخستین اقدام شخص شهردار زنجان به مشکلات و مسائل مردم پاسخگو شد.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=69138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.