• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

تقدیر آستان قدس رضوی از صداوسیمای مرکز زنجان

  • کد خبر : 69165
  • 11 آذر 1396 - 16:14
تقدیر آستان قدس رضوی از صداوسیمای مرکز زنجان

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی با ارسال تقدیرنامه ای از تلاش صدا و سیمای مرکز زنجان در راستای تولید و پخش ویژه برنامه های مرتبط با بیست وهشتم صفر قدردانی کرد. به گزارشنبض سحر؛ محمد امین توکلی زاده مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی با ارسال تقدیرنامه ای […]

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی با ارسال تقدیرنامه ای از تلاش صدا و سیمای مرکز زنجان در راستای تولید و پخش ویژه برنامه های مرتبط با بیست وهشتم صفر قدردانی کرد.

تقدیر آستان قدس رضوی از صداوسیمای مرکز زنجانبه گزارشنبض سحر؛ محمد امین توکلی زاده مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی با ارسال تقدیرنامه ای از تلاش مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز زنجان در راستای تولید و پخش ویژه برنامه های مرتبط با بیست وهشتم صفر و سالروز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) تقدیر و تشکر کرد.
در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: در روزهای پایانی ماه صفر،آستان قدس رضوی پذیرای خیل عظیمی از زائران و ارادتمندان قبله هفتم بود.

در این روزها که پس از هنگامه بزرگ اربعین حسینی،دلهای بزرگ شیعیان بلکه عموم مسلمانان متوجه بارگاه حضرت شمس الشمول بود،دل های بی قرار بی شماری نیز از طریق امواج رسانه و با پای دل زائر شدند.به لطف ارادت و همت بی دریغ و خالصانه شما،در شب ها و روزهای پایانی دهه صفر،دل های مشتاق به زیارت امام مهربان از دور و نزدیک مشرف شدند و ما در برابر این همه سعی و مهربانی ،خاضعانه به احترام می ایستیم و از صاحب این مرقد منور بهترین ها را برای شما طلب می کنیم.به رسم ادب از همه تلاش و کوشش وافر و خدمت صادقانه جنابعالی به آستان مقدس رضوی در دهه آخر صفر تقدیر میکنیم و سعادت وسلامتی برای شما آرزومندیم.

انتهای پیام/باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=69165

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.