• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16

پیام کی روش برای فدراسیون ایران؛ اگر با عقایدم مخالفید مرا اخراج کنید/ آماده‏‎سازی بهتر می‎خواهیم

  • کد خبر : 69168
  • 11 آذر 1396 - 16:20
پیام کی روش برای فدراسیون ایران؛ اگر با عقایدم مخالفید مرا اخراج کنید/ آماده‏‎سازی بهتر می‎خواهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی از نحوه آماده‎سازی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی در رقابت‌های جام جهانی روسیه انتقاد کرده است. به گزارش نبض سحر به نقل از مهر و به نقل از رویترز، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، خطاب به سران فدراسیون فوتبال این کشور گفته اگر انتقادات […]

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی از نحوه آماده‎سازی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی در رقابت‌های جام جهانی روسیه انتقاد کرده است.

به گزارش نبض سحر به نقل از مهر و به نقل از رویترز، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، خطاب به سران فدراسیون فوتبال این کشور گفته اگر انتقادات او از نحوه آماده‏‎سازی تیم برای رقابت‌های جام جهانی سال آینده روسیه را دوست نداشتند، او را اخراج کنند.

ایران در قرعه‎کشی مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی روسیه با پرتغال که تیم ملی کشور زادگاه کیروش است، اسپانیا و مراکش هم‌گروه شده، اما کیروش از سران فوتبال این کشور خواسته اگر می‎خواهند برای صعود به دور بعد تلاش کنند، باید حمایت بیشتری از تیم ملی داشته باشند.

او در ویدئویی که منتشر کرده گفت: اینجا هستم تا بگویم ایران نیاز به آماده‏ سازی‌های مخصوص نیاز دارد. به طرز رفتارها و این که چه کارهایی انجام می‌دهند تا مانع حرف زدن من شوند، اهمیتی نمی‌دهم. ایرانی‌های استحقاق آماده‎سازی ویژه برای جام جهانی را دارند. برای رسیدن به افتخار و غرور به این آماده‎سازی‌ها نیاز داریم. آن‌ها می‎توانند مرا اخراج کنند، اهمیتی نمی‌دهم. اما وقتش رسید تا نظرم را اعلام کنم، چون هواداران ایرانی مستحق هستند و بازیکنان این تیم لیاقت حمایت کامل دارند تا برای این مسابقات آماده شوند.

از زمانی که ایران به عنوان اولین تیم آسیایی به مسابقات جام جهانی روسیه صعود کرده است، کیروش مشکلاتی با سران فوتبال ایران داشت و بر سر درخواست دستمزد و تجهیزات بیشتر مشکلاتی پیدا کرده بود. با این حال دستیار سابق سر الکس فرگوسن محبوبیتی ویژه نزد هواداران تیم ملی فوتبال ایران دارد، مخصوصا به این دلیل که توانسته در دو دوره پشت سر هم این تیم را به رقابت‌های جام جهانی برساند.

البته که ایران همیشه در پایان بازی‌های مرحله گروهی حذف شده است، اما کیروش این بار تمرکزش را روی رساندن تیمش به دور حذفی گذاشته است: قرعه ما بسیار جذاب است و از این بهتر نمی‏شد. بازی کردن مقابل اسپانیا، پرتغال و مراکش فرصت بزرگی برای بازیکنان ماست تا نشان دهند چرا اینجا هستند و مخصوصا نشان دهند که استحقاق بودن در اینجا را داشته‌اند. مطمئنم خوب کار خواهیم کرد. همیشه تیم ما جنگجو خواهد بود و اهمیتی هم ندارد در هر بازی چه اتفاقی خواهد افتاد. مطمئنم هواداران هم از این تیم راضی‌اند و به آن افتخار می‎کنند. از نظر بازیکنان من مطمئنم همه‌شان بسیار هیجان‌‎زده هستند که قرار است مقابل پرتغال، اسپانیا و مراکش بازی کنند، چون این بازی‌ها منحصر به فرد هستند و برای بازیکنان ایران به ندرت چنین فرصتی پیش می ‏آید تا مقابل این بازیکنان بزرگ به میدان بروند و مقابل چنین تیم‌های بزرگی بازی کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=69168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.