• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
9

مدیر کل بهزیستی استان زنجان: ۲۰۴۳ واحد مسکونی به معلولان زنجانی واگذار شده است

  • کد خبر : 69190
  • 12 آذر 1396 - 16:16
مدیر کل بهزیستی استان زنجان: ۲۰۴۳ واحد مسکونی به معلولان زنجانی واگذار شده است

زنجان- مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: ۲ هزار و ۲۸۰ واحد مسکونی برای معلولان زنجانی پیش بینی شده بود که تاکنون دو هزار و ۴۳ واحد مسکن واگذار شده است. به گزارش نبض سحر, محمد محمدی قیداری به مسکن دار کردن معلولان اشاره کرد و افزود:  ۲ هزار و ۲۸۰ مسکن برای معلولان زنجانی […]

زنجان- مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: ۲ هزار و ۲۸۰ واحد مسکونی برای معلولان زنجانی پیش بینی شده بود که تاکنون دو هزار و ۴۳ واحد مسکن واگذار شده است.

به گزارش نبض سحر, محمد محمدی قیداری به مسکن دار کردن معلولان اشاره کرد و افزود:  ۲ هزار و ۲۸۰ مسکن برای معلولان زنجانی پیش بینی شده بود که تاکنون دو هزار و ۴۳ واحد مسکن واگذار شده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه واگذاری مسکن به معلولان  توسط بهزیستی استان  زنجان به خوبی اجرا می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان به واگذاری  مسکن به دو معلول و بیشتر در استان اشاره کرد و گفت: ۱۷۶ خانواده دو معلول و بیشتر در استان شناسایی شده که تاکنون ۷۰ درصد واحدهای مسکونی به این خانواده‌ها واگذار شده است.

محمدی قیداری تاکید کرد:  مسکن دار کردن جامعه هدف دغدغه مسئولان است و در این راستا این سازمان برای تحقق این مهم برنامه ریزی لازم را کرده است.

وی افزود: بخشی از جامعه هدف سازمان بهزیستی، عموم مردم هستند و اهتمام بر آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی  درزمینه پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌ها از مأموریت‌های مهم این سازمان است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان  تصریح کرد: ۵۰ درصد از معلولیت‌ها به عوامل ژنتیکی و ازدواج‌های فامیلی و زودهنگام مربوط می‌شود.

محمدی قیداری افزود: ارائه مشاوره ژنتیک یکی از مواردی است که بهزیستی اهتمام ویژه‌ای به آن دارد و خانواده‌ها با جدی گرفتن این مسئله می‌توانند تا حد قابل‌توجهی از تولد نوزاد معلول جلوگیری کنند.

وی از وجود بیش از ۲۰ هزار معلول در استان زنجان خبر داد و گفت: این تعداد معلول در عرصه‌های مختلف حضور فعالی دارند.

مهر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=69190

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.