• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
33

بانوی شیعه هندی: حجاب صدفی برای حفاظت از مروارید است/ عشق به ائمه جزء جدانشدنی زندگی من است

  • کد خبر : 69205
  • 13 آذر 1396 - 8:51
بانوی شیعه هندی: حجاب صدفی برای حفاظت از مروارید است/ عشق به ائمه جزء جدانشدنی زندگی من است

بانوی شیعه هندی و عضو جامعه المصطفی با بیان ارادت خود به ائمه گفت: عشق به ائمه جزء جدا نشدنی زندگی و عامل موفقیت های من است. به گزارش نبض سحر؛ خانم ریزوی بانوی شیعه هندی و از اعضای جامعه المصطفی به بیان عشق وصف‌نشدنی خود به ائمه اطهار(ع)پرداخت و ابتدا در معرفی خود گفت: […]

بانوی شیعه هندی و عضو جامعه المصطفی با بیان ارادت خود به ائمه گفت: عشق به ائمه جزء جدا نشدنی زندگی و عامل موفقیت های من است.

به گزارش نبض سحر؛ خانم ریزوی بانوی شیعه هندی و از اعضای جامعه المصطفی به بیان عشق وصف‌نشدنی خود به ائمه اطهار(ع)پرداخت و ابتدا در معرفی خود گفت: بنده یک مسلمان‌زاده و شیعه هندی هستم که با آیت‌الله سیستانی مرجعیت شیعی عراق ارتباط فامیلی دارم و به‌عنوان یکی از اعضای جامعه المصطفی به تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام می‌پردازم.

وی ادامه داد: بنده به‌عنوان نماینده شرکت بزرگ هندی که مسئول ساخت مراکز درمانی و بیمارستان‌های بزرگ در دنیا است نیز فعالیت می‌کنم که البته ترجیح بنده بیشتر به ساخت بیمارستان در کشورهای مسلمان و علی‌الخصوص شیعه است و تاکنون بیمارستان‌های زیادی در کشورهای مسلمان ساخته‌ایم.

این بانوی شیعه در ادامه در خصوص علاقه خود به ائمه اطهار(ع) گفت: عشق به ائمه در وجود من سرشته شده است، من وقتی به فرودگاه تهران رسیدم قبل از رفتن به هتل ابتدا برای زیارت به قم رفتم و همین‌طور در بدو رسیدن به مشهد به زیارت امام رضا(ع) رفتم زیرا ارادت و عشق به ائمه جزئی جدانشدنی از زندگی من است و خیلی از چیزهای زندگی را از لطف اسلام و ائمه دارم.

وی در خصوص حجاب نیز گفت: بنده به اختیار خود حجاب را برگزیدم، حجاب یک مانع نیست بلکه مانند صدفی است که از مروارید خود حفاظت می‌کند.

این بانوی هندی در خصوص وجه مشترک بین ایران و هند گفت: فرهنگ ایرانی و هندی نزدیکی زیادی به هم دارند، من سفرهای زیادی به ایران انجام می‌دهم و همیشه برای مردم هند از خصوصیات و وضع خوب ایران به لحاظ رشد اقتصادی و پیشرفت این کشور توضیح می‌دهم، مردم ایران خونگرم و عاشق ائمه هستند و همین باعث پیروزی‌های پی‌درپی آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/دانا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=69205

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.