• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
20

با اهدای یک دستگاه کانکس صورت گرفت؛ همدردی دانش آموز دامغانی با زلزله زدگان کرمانشاه

  • کد خبر : 69209
  • 13 آذر 1396 - 8:52
با اهدای یک دستگاه کانکس صورت گرفت؛ همدردی دانش آموز دامغانی با زلزله زدگان کرمانشاه

دانش آموز و خیر دامغانی، به زلزله زدگان کرمانشاهی کمک و با آنان ابراز همدردی کرد و گفت: امیدوارم هرچه زودتر این کانکس به دستشان برسد تا در این هوای سرد در آن ساکن شوند و بتوانند در این سرپناه، با آرامش بیشتری به درس هایشان ادامه دهند. به گزارش نبض سحر؛ به نقل از […]

دانش آموز و خیر دامغانی، به زلزله زدگان کرمانشاهی کمک و با آنان ابراز همدردی کرد و گفت: امیدوارم هرچه زودتر این کانکس به دستشان برسد تا در این هوای سرد در آن ساکن شوند و بتوانند در این سرپناه، با آرامش بیشتری به درس هایشان ادامه دهند.

به گزارش نبض سحر؛ به نقل از دانا، حادثه جان باختن و بی خانمان شدن عده ای از هموطنان در زلزله کرمانشاه، عواطف انسانی عموم مردم ایران اسلامی را بر آن داشت تا هر چه در توان دارند به یاری این عزیزان برآیند شاید بتوانند کمی از درد و آلام آنها کم کنند.

این بار دانش آموز دامغانی با کمک به ساخت یک کانکس برای مردم زلزله زده و ارسال آن با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه پاسداران شهرستان دامغان به مناطق زلزله زده در خیل بزرگ کمک کنندگان به مردم کرمانشاه پیوست.

 سید حسین شاهچراغ دانش آموز دامغانی به خبرنگار تیتر یک می گوید: چند روز قبل که هوا سرد شده بود به یاد هم سن و سال های خود افتادم که اکنون در این هوای سرد چگونه زندگی می کنند، تصمیم گرفتم به آنها کمک کنم و از پدرم درخواست کردم از پس اندازم برایشان کانکس تهیه کنیم و او با مهربانی ازمن قبول کرد.

سید حسین شاهچراغ ادامه داد: امیدوارم هرچه زودتر این کانکس به دستشان برسد تا دراین هوای سرد در آن ساکن شوند و بتوانند در این سرپناه در آرامش بیشتری به درسهایشان ادامه دهند.

لازم بذکر است کانکس دیگری نیز توسط یکی دیگر از خیرین دامغانی به همراه این کانکس اهدا و به مناطق زلزله زده ارسال شد.

 

انتهای پیام /

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=69209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.