• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

شکارچی سابقه‌دار پرندگان در خرم‌دره در دام قانون گرفتار شد

  • کد خبر : 69196
  • 13 آذر 1396 - 8:43
شکارچی سابقه‌دار پرندگان در خرم‌دره در دام قانون گرفتار شد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: شکارچی سابقه‌دار که اقدام به زنده‌گیری پرندگان در شهرستان خرم‌دره می‌کرد، در دام قانون گرفتار شد. به گزارش نبض سحر سعید حقیقی  اظهار کرد: برخورد با متخلفان حوزه محیط زیست به صورت جدی و مستمر در دستور کار یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان […]

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: شکارچی سابقه‌دار که اقدام به زنده‌گیری پرندگان در شهرستان خرم‌دره می‌کرد، در دام قانون گرفتار شد.

به گزارش نبض سحر سعید حقیقی  اظهار کرد: برخورد با متخلفان حوزه محیط زیست به صورت جدی و مستمر در دستور کار یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان طی روزهای گذشته پس از مدت‌ها موفق شدند، یکی از شکارچیان سابقه‌دار را دستگیر کند، افزود: این فرد اقدام به زنده‌گیری پرندگان می‌کرد.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه شکارچی مذکور در شهرستان خرم‌دره اقدام به شکار می‌کرد، بیان کرد: رویکرد وی زنده‌گیری پرندگان از جمله کبک بوده است.
حقیقی با اشاره به اینکه پنج قطعه کبک زنده، تور زنده‌گیری پرندگان، هفت عدد قفس پرندگان نیز در جریان دستگیری این شکارچی کشف و ضبط شد، ادامه داد: این شکارچی که ساعات‌ها برای تعقیب و دستگیری وی تلاش شده بود، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
وی با اشاره به اینکه محیط زیست متعلق به همه افراد جامعه است، تاکید کرد: هر گونه تغییر و دستکاری در طبیعت می‌تواند، موجب بر هم زدن نظم طبیعت شود.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان خاطر نشان کرد: مردم به عنوان همیاران و همراهان محیط زیست می‌توانند گزارش‌های خود در مورد تحرکات مشکوک شکارچیان در مناطق و شهرستان‌های مختلف استان را با ماموران یگان حفاظت محیط زیست یا ادارات شهرستانی در میان بگذارند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=69196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.