• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
10

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد کمک ۵۰۰ میلیون ریالی خیر سلطانیه‌ای برای ساخت مسکن زلزله‌زدگان

  • کد خبر : 69193
  • 13 آذر 1396 - 8:41
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد کمک ۵۰۰ میلیون ریالی خیر سلطانیه‌ای برای ساخت مسکن زلزله‌زدگان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از کمک ۵۰۰ میلیون ریالی خیر سلطانیه‌ای برای ساخت مسکن زلزله‌زدگان خبر داد. به گزارش نبض سحر، هدایت صفری صبح امروز در جلسه شورای مدیران کمیته امداد اظهار کرد:‌ به‌ منظور کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه بیش از ۱۵ میلیارد ریال کمک کرده‌اند. وی ادامه داد: بیش از […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از کمک ۵۰۰ میلیون ریالی خیر سلطانیه‌ای برای ساخت مسکن زلزله‌زدگان خبر داد.

به گزارش نبض سحر، هدایت صفری صبح امروز در جلسه شورای مدیران کمیته امداد اظهار کرد:‌ به‌ منظور کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه بیش از ۱۵ میلیارد ریال کمک کرده‌اند.
وی ادامه داد: بیش از ۱۳ میلیارد ریال از مجموع کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده در استان زنجان به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه در قالب کمک‌های غیر نقدی بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری‌شده در استان زنجان به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه در پنج مرحله به این استان ارسال‌شده است، افزود: کمک‌ها در قالب ۴۵ کامیون و کامیونت به این استان ارسال ‌شده است.
صفری به برنامه‌ریزی برای ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه با استفاده از کمک‌های خیران زنجانی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه اسکان زلزله‌زدگان استان کرمانشاه و ساخت مسکن برای آن‌ها مهم‌ترین نیاز فعلی آسیب دیدگان از زلزله است، از همین رو کمپین ساخت ۱۰۰ مسکن برای مددجویان آغاز شده است.
وی با اشاره به کمک ۵۰۰ میلیون ریالی خیر سلطانیه‌‍ای در کمک به زلزله‌زدگان بیان کرد: با کمک این خیر زمینه ساخت پنج واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه فراهم شد.
صفری با قدردانی از همراهی خیران زنجانی در کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه و دعوت از آن‌ها برای مشارکت در ساخت مسکن برای آسیب دیدگان از زلزله، افزود: خیران زنجانی می‌توانند کمک‌های خود را از طریق حساب شماره ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۵۰۰۹ یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۱۱۲۳ یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در ساخت سرپناه امن برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه مشارکت کنند.
انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=69193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.