• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

اختصاص ۳ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس خرم دره

  • کد خبر : 69237
  • 14 آذر 1396 - 12:53
اختصاص ۳ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس خرم دره

فرماندار شهرستان خرم دره گفت: امسال برای تعمیر و تکمیل ۱۵ پروژه مدارس شهرستان قریب به ۳ میلیارد تومان اعتبار توسط اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان مصوب شده است که در مقایسه با سال قبل ۵۰ درصد افزایش اعتبار داشته است.

به گزارش نبض سحر، حجت محمدی  در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره با بیان این‌که هم‌اکنون مدارسی با قدمت بالا در مجموعه آموزش و پرورش‌ وجود دارد که نیاز به نوسازی و مقاوم‌سازی دارند، تصریح کرد: باید اهتمام لازم در زمینه فراهم کردن فضاهای فیزیکی‌ و آموزشی مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان درآموزش و پرورش وجود داشته باشد.

وی در ادامه با بیان این‌که پارسال گذشته در بحث نوسازی مدارس ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای توسعه و تکمیل ۱۴ پروژه آموزشی شهرستان خرم‌دره در نظر گرفته شده بود، گفت: پارسال با توجه به کمبود منابع مالی تنها ۴۰ میلیون تومان از این مبلغ تخصیص یافت که رقم بسیار ناچیزی بود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: امسال برای تعمیر و تکمیل ۱۵ پروژه مدارس شهرستان قریب به ۳ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف توسط اداره‌کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان مصوب شده است که مبلغ تخصیص یافته در مقایسه با سال قبل ۵۰ درصد افزایش دارد.

محمدی با اشاره به اهمیت جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های آموزشی و پرورشی بر حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی در این جلسات تأکید کرد.

این مسئول با تأکید بر ضرورت استفاده بهینه از فضاهای خالی موجود در روستاها، یادآور شد: طبق برنامه ششم توسعه می‌توان فضاهای خالی و بدون استفاده روستاها و حتی شهرها را تبدیل به احسن نمود و فضاهای فیزیکی مناسب و نو با استحکام بالا ساخت.

محمدی با تأکید بر این‌که مدیران اجرایی آموزش و پرورش در مدارس هر کدام به‌عنوان یک مدیر بحران عمل می‌کنند، اظهار کرد: مدیران مدارس از صرفه‌جوکننده‌ترین مدیران ادارات ما هستند که دانش‌آموزان را فرزندان خود می‌دانند و برای آینده آن‌ها که امیدهای فردای این کشور هستند از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان این‌که مشکلات آموزشی در روستاها نسبت به مرکز شهرستان کمتر است، یادآور شد: در روستاها حس همکاری و همراهی در خصوص مسائل مدارس بیشتر است و در این راستا علاوه بر مردم، دهیاران نیز به عنوان شهرداران کوچک در روستاها عمل کرده و در پرداخت بخشی از هزینه‌های مدارس کمک حال آموزش و پرورش هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=69237

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.