• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

برای توسعه و پیشرفت ورزش باید زیر ساخت های ورزشی در شهرستان فراهم باشد

  • کد خبر : 69468
  • 21 آذر 1396 - 14:43
برای توسعه و پیشرفت ورزش باید زیر ساخت های ورزشی در شهرستان فراهم باشد

معاون فرماندار خرمدره گفت: برای توسعه و پیشرفت ورزش باید زیر ساخت های ورزشی در شهرستان فراهم باشد و در این راستا وجود جاده سلامت از نیازهای اصلی ورزش های همگانی است که اتمام ساخت آن باید مورد توجه قرارگیرد.

شاپورکاظمی در اولین جلسه شواری ورزش باموضوع توسعه ورزش همگانی در شهرستان خرم دره  با اشاره به اهمیت ورزش به ویژه ورزش های همگانی برلزوم همکاری تمامی ارگان ها وادارات با اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکید کرد.

وی در ادامه به کسب مدال های رنگارنگ توسط جوانان و نوجوان ورزشکار شهرستان در مسابقات بین المللی و جهانی نیز اشاره کرد و گفت: برای توسعه و پیشرفت ورزش باید زیر ساخت های ورزشی در شهرستان فراهم باشد و در این راستا وجود جاده سلامت از نیازهای اصلی ورزش های همگانی است که اتمام ساخت آن باید مورد توجه قرارگیرد.

معاون فرماندار شهرستان خرمدره  با اشاره به وجود استعدادهای فراوان ورزشی در شهرستان، خاظرنشان کرد: ورزشکاران شهرستان خرم دره با امکانات موجود توانسته اند در رشته های مختلف ورزشی به موفقیت های زیادی دست یابند.

کاظمی از مسوولین شهرستان خواست به منظور توسعه و ترویج ورزش همگانی دربین اقشارجامعه با اداره ورزش و جوانان و مسوولین مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

وی  درادامه با اظهار اینکه ادارات شهرستان نیز باید در راستای توسعه ورزش برنامه شاخص داشته باشند گفت: ادارات شهرستان نیز بنا به توانایی هایی که دارند باید درجهت تهیه اماکن با امکانات ورزشی و توسعه ورزش خرم دره تلاش کنند.

گفتنی است در ادامه این جلسه هر یک از اعضای حاضر درخصوص اهمیت ورزش و توسعه آن در بین اقشار مردم  وانجام ورزش های همگانی و قهرمانی به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود پرداختند.

تشکیل جلسات شورای ورزش بصورت منظم و دقیق با حضور اعضاء ،سه شنبه های بدون خودرو در شهرستان، نامگذاری یکی ازمیادین وخیابانها بانام ورزش، نصب استند بنر در کنار تابلو اداره ورزش وجوانان و احداث پارک عمومی توسط شهرداری خرم دره از مصوبات این جلسه بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=69468

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.