• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
7

برنامه ریزی مدون برای مدارس ضرورت ویژه دارد

  • کد خبر : 69624
  • 28 آذر 1396 - 9:52
برنامه ریزی مدون برای مدارس ضرورت ویژه دارد

امام حمعه خرمدره با اشاره آسیب شناسی در مدارس گفت: آسیب شناسی فرزندان, والدین ، نهاد مقدس خانواده که خانواده از فرزندان و الدین و مربیان تشکیل می شود ، مربیان به این دلیل جزء خانواده هستند، زیرا چهار دلیل: وراثت، لقمه حلال ، تربیت و اجتماع در سعادت بشر دخالت دارد .

حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت و گو با نبض سحر گفت:  طی جلسات برگزار شده   و هماهنگی های انجام شده با مقامات کشوری ، استانی و شهرستانی  آموزش و پرورش  قرار بر  انجام فعالیت های فرهنگی در مدارس شد. و  طی جلسه ای  با مدیران  مدارس شهرستان  خواسته شد تا مسئولین پرورشی  فراخوانده  افراد را در خصوص تأهل و تجرد, مشکلات اقتصادی و… آسیب شناسی کنند.

وی با اشاره به اخلاق نیکوی پیامبر گفت: امام حسین (ع) جان خود و یارانش را فدا کرد تا مردم را ازجهالت نجات دهد خداوند هم به پیامبر فرموده است که اگر تو درشت خو و نامهربان بودی مردم از کنار تو پراکنده می شدند.

امام حمعه خرمدره با اشاره  آسیب شناسی در مدارس گفت:  آسیب شناسی فرزندان, والدین ، نهاد مقدس خانواده که خانواده از فرزندان و الدین و مربیان تشکیل می شود  ، مربیان به این دلیل جزء خانواده هستند، زیرا چهار دلیل: وراثت، لقمه حلال ، تربیت و اجتماع  در سعادت بشر دخالت دارد .

حسینی با اشاره به ظرفیت شناسی گفت: در حوزه ظرفیت شناسی هم مباحثی مطرح شد ، دانش آموزان ، مربیان و اولیا چه ظرفیت هایی دارند، از زمان تحصیل و تفریح و همچنین از مکان هایی مثل مدرسه، خانه و مسجد چگونه می توان استفاده فرهنگی کرد.

وی گفت: طی این جلسه مقرر شد مربیان برنامه های خود را اعلام کنند و همچنین دفتر امام جمعه نیز برای گروه های سنی مختلف برنامه ریزی کرده تا فرزندان از آسیب های اجتماعی و فرهنگی حفظ شوند

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=69624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.