• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
27

“تقلب” اسم رمز آشوب فتنه گران در سال ۸۸بود

  • کد خبر : 69974
  • 10 دی 1396 - 10:26
“تقلب” اسم رمز آشوب فتنه گران در سال ۸۸بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:فتنه گران نه جمهوریت را قبول داشتند و نه حکومت را وگرنه تمام زمینه های برای رسیدگی بر شکایات و اعتراض ها در چارچوب قانون وجود داشت، “تقلب” اسم رمز آشوب فتنه گران در سال ۸۸بود.

به گزارش نبض سحر،حجت الاسلام صفی یاری در کارگاه آموزشی ویژه مسئولین هیئات مذهبی شهرستان خرم دره ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه گفت: در دیدار اخیر مقام معظم رهبری بیان کردند که حماسه نهم دی جلوه بارزی از حساسیت مردم بر دین و هویت عاشورایی آنهاست، این نقطه حساسیت مثبت ماست و نقطه آغاز انقلاب اسلامی اهانت های رژیم طاغوت بر مقدسات مردم بود.
وی با اشاره به اینکه کسی که بخواهد ۹ دی را بشناسد باید نگاه دقیق و درستی بر فتنه ۸۸ داشته باشد ، گفت:  خماسه ۹ دی خروش حسینی بود علیه کسانی که بر مقدسات مردم اهانت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ولایت فقیه استمرار ولایت ائمه و استمرار ولایت پیامبران است ، افتخار پا این است که نظام ما نظام جمهوری اسلامی است و در سایه سار ائمه اطهار و بطن الهی قرار دارد، ما وظیفه داریم از این نظام اسلامی حفظ و صیانت کنیم.

 

صفی  یاری گفت  با تاکیید بر فرمایش رهبری در بحث تمدن سازی اسلامی گفت:  ما هنوز به حکومت اسلامی نرسیده ایم، بلکه در مسیر حکومت اسلامی قرار گرفتیم  و در این مسیر ممکن است دست انداز هایی وجود داشته باشد اما یکی از تجلی گاه های قرار گیری در این مسیر حکومت اسلامی خروش مردم با بصیرت در حماسه نهم دی ماه بود.

 

وی گفت: فتنه گران نه جمهوریت را قبول داشتند و نه حکومت را وگرنه تمام زمینه های برای رسیدگی بر شکایات و اعتراض ها در چارچوب قانون وجود داشت، “تقلب” اسم رمز آشوب فتنه گران در سال ۸۸بود.

 

 

این مقام مسئول گفت: اتفاقی دیگری که در نهم دی اتفاق افتاد، جلوه دین مداری ،مردم سالاری دینی و ولایت مداری مردم بود ،بنا به فرموده امیرالمؤمنین که می‌فرماید در بحث جنگ جمل که به قدری دشمنان گرد و غبار ایجاد میکنند که مردم در تشخیص حق و باطل دچار مشکل میشوند .

 

صفی یاری با اشاره به اینکه دشمن هر لحظه درصدد فتنه انگیزی و رخنه است ، گفت:  هرلحظه باید بیدار و صاحب بصیرت بود ، در لحظه آخر ظهر عاشورا هم بعضی ها به دلیل بی بصیرتی سیدالشهدا را تنها گذاشتند و در مسیر گمراهی قرار گرفتند ، در لحضات حساس باید تصمیمات درست گرفت و بصیر بود و بازیچه تحرکات و دسسیه چینی های دشمن قرار نگرفت،و وظیفه ما توجه و اطاعت به امر و بصیرت افزایی های ولایت فقیه است.

وی گفت: در آینده هم قطعا فتنه های دشمن وجود خواهد داشت و ساکت نخواهد نشست و تکلیف ما اطاعت امر بصیرت افزایی های مقام معظم رهبری است و حق و علیه باطل را همواره قرار میدهند و مبنای ما مبنای شرح مقدس مقام معظم رهبری و اشخاص را بر مبنای حقیقت نباید قرار گرفت ، معیار حق و علیه باطل نباید صرفا بر اساس فلان فرد و فلان حزب باشد ،تا لحظه ایی که این ها کوچکترین زاویه ایی با ولایت نداشتند صحیح هستند و معیار ما مقام معظم رهبری است و حتی خط امام را نیز از مقام معظم رهبری باید گرفت.

 

در این مراسم همچنین رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان خرمدره ضمن قدردانی از حضور مسئولین هیئات مذهبی ومادحین شهرستان گفت: در دوره  پنجمین شورای هیئات مذهبی با رویکردخوب و برنامه های های مفید در خدمت هیئات مذهبی خواهیم بود.

حمداله مرادی گفت: ساماندهی هیئات مذهبی، ایجاد تقویم کاری و برنامه ریزی سالانه، کارگاه های آموزشی برای مسئولین هیئات مذهبی،راه اندازی سامانه های پیام کوتاه جهت اطلاع رسانی ها و برنامه ها، کانال فضای مجازی جهت درج و اطلاع رسانی برنامه ها و فعالیت ها، بازدید از هئیات مذهبی شهرستان به ویژه هیئات مذهبی روستا ها  از اهم برنامه های شورای هیئات مذهبی خواهد بود.

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=69974

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.