• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

بیداری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی است/ برگزاری ۶۰ عنوان برنامه در دهه فجر

  • کد خبر : 71040
  • 12 بهمن 1396 - 8:48
بیداری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی است/ برگزاری ۶۰ عنوان برنامه در دهه فجر

فرمانده سپاه ناحیه خرم دره گفت: امروز بعد از ۴۰ سال ، شاهد قیام ملت های اسلامی و بیداری اسلامی در جهان هستیم که در برابر استکبار مقاومت می کنند و همین جبهه مقاومت به برکت انقلاب اسلامی است.

سرهنگ محسن احمدی تبار در گفت و گو با نبض سحر، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بود، انفجار نور یعنی اینکه شعاع نور انقلاب اسلامی به سراسر جهان خواهد رفت و  از طریق نور این انقلاب بقیه ملت های مسلمان و مظلوم در یوغ استکبار بودند آزاد خواهند شد که امروز بعد از ۴۰ سال ، شاهد قیام ملت های اسلامی و بیداری اسلامی در جهان هستیم که در برابر استکبار مقاومت می کنند و همین جبهه مقاومت به برکت انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده بعد از انقلاب اسلامی در کشور گفت: امروز  وظیفه تک تک  ما این است که خدمات نظام جمهوری اسلامی را برای مردم تشریح کنیم و امروز دشمن با سیاه نمایی های خود بر علیه انقلاب درصدد خدشه وارد کردن بر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ما است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم دره با اشاره به اینکه این انقلاب ثمره خون شهدا، تلاش های مردم ، رهبری امام راحل (ره) است گفت: تحقق ارزش های الهی در جامعه، وحدت کلمه، خودباوری، اعتماد به نفس و اتکا و اعتماد به مردم در سایه ی توکل به خداوند را از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست  که امیدواریم بتوانیم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در این راه با جدیت و قدرت ادامه  مسیر دهیم.

 

احمدی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست در دوران دفاع مقدس، تهاجم شدید فرهنگی را علیه  انقلاب اسلامیشروع کردند، اظهار کرد: : نسل جوان امروز ما  همانند دوران ۸ سالا دفاغ مقدس در صحنه جنگ  هستند، آن هم جنگ نرم،   که توانسته اند در این زمینه هم دشمن را مایوس کنند.

 

وی با اشاره به برنامه های سپاه ناحیه خرمدره در دهه فجر  در سپاه ناحیه خرم دره گفت:   سپاه ناحیه خرمدره برای این ایام  برنامه های متنوعی را برنامه ریزی کرده است  که حدود ۶۰ عنوان برنامه در ۷ محور   که در سطح شهرستان، حوزه و پایگاه ها اجرا خواهدشد.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با اشاره به اهم برنامه های دهه فجر گفت:  از برنامه های شاخص دهه فجر می توان به  برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، نشیت های بصیرتی، همایش  ائمه جماعات و مراسمات جشن انقلاب در شهرستان  اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=71040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.