• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
19

دیدار انتقامی پرسپولیس مقابل صنعت نفت/علیپور می تواند رکورد طارمی را بشکند؟

  • کد خبر : 71368
  • 18 بهمن 1396 - 12:46
دیدار انتقامی پرسپولیس مقابل صنعت نفت/علیپور می تواند رکورد طارمی را بشکند؟

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری دیدار انتقامی پرسپولیس مقابل صنعت نفت و داربی تبریز آغاز می‌شود و دیدارهای هفته بیست‌وسوم طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه ادامه خواهد داشت.

پرسپولیس بی‌رقیب و یکه‌تاز در صدر جدول امروز باید در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیمی برود که عامل حذفش از مسابقات جام حذفی بود. شاگردان برانکو که دربازی رفت با ۲۲ گل علی علیپور نفت را شکست داده بودند در دیدار جام حذفی با ضربات پنالتی مغلوب طلایی‌پوشان آبادان شدند و برای چندمین سال متوالی از راهیابی به مراحل پایانی این مسابقات بازماندند. حالا دیدار برگشت ۲ تیم در آبادان برای هر ۲ تیم جنبه انتقامی دارد؛ نفت به دنبال جبران شکست دور رفت است و پرسپولیس می‌خواهد انتقام حذف از جام حذفی را بگیرد. شرایط ۲ تیم برای این دیدار کاملا متفاوت است چراکه پرسپولیس در اوج آمادگی است و با ۱۳ امتیاز اختلاف با تیم دومجدول فاصله چندانی با قهرمانی زودهنگام ندارد و نفت با حذف شدن از جام حذفی و توقف مقابل فولاد از شرایط روحی و فنی مناسب دور است.

 

البته آمار تقابل ۲ تیم هم کاملا به سود پرسپولیس است. حتی در تقابل سرمربیان ۲ تیم هم برد با برانکوست. در ۵ دیداری که فراز کمالوند با تیم‌های مختلف مقابل برانکو قرار گرفته بازنده بوده است. جدا از همه این انگیزه‌ها و آمارها، چهره اصلی این دیدار علی علیپور آقای گل و آماده‌ترین بازیکن پرسپولیس است که می‌تواند با گلزنی در این دیدار به رکورد ۱۶ گل مهدی طارمی در فصل گذشته برسد و با زدن ۲ گل رکورد او را بشکند. طارمی در لیگ شانزدهم با ۱۶ گل توانست آقای گل شود و عبور علیپور از این تعداد گل نشان می‌دهد که رفتن طارمی باعث ظهور مهاجمی شش‌دانگ‌تر برای سرخ‌پوشان پایتخت شده است. علیپور در حال حاضر با ۱۵ گل و اختلاف ۵۵ گله با نفر دوم جدول گلزنان شانس اول کسب عنوان آقای گلی لیگ هفدهم است. امید نفتی‌ها هم در این دیدار به بازیکنان خارجی‌اش یعنی لوسیانو پریرا، کرار جاسم و آگوستو سزار است که اکثر گل‌های طلایی‌پوشان در فصل اخیر را به ثمر رسانده‌اند.

منبع:فرتاک ورزشی

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=71368

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.