• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

حضور پرشور مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن توطئه های دشمنان را خنثی می کند

  • کد خبر : 71419
  • 20 بهمن 1396 - 14:54
حضور پرشور مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن توطئه های دشمنان را خنثی می کند

امام جمعه خرمدره گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پاسخی دندان شکن به تهدیدات و توطئه های دشمنان است.

به گزارش نبض سحر حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: بصیرت یعنی شناخت و تمییز دادن حق و باطل است.
وی با اشاره به اهمیت بصیرت گفت:  نابینا کسی است که دیده بصیرت ندارد و هر سخن و شایعه را قبول می کند ،  پیامبر خدا صلوات الله علیه می‌فرماید: «کور آن نیست که چشمش نابینا باشد بلکه کور (واقعی) آن کسی است که دیده بصیرتش کور باشد.»

خطیب جمعه خرمدره با اشاره به آثار بصیرت گفت:  از آثار بصیرت ، ره ‏یافتن به توحید و قدرت خدا می‌باشد، از دیگر آثار بصیرت و روشن‏ بینی، درخواست مجرمان در قیامت، برای رجوع به دنیا است، چنانچه قرآن می‌فرماید: « واگر ببینی مجرمان را هنگامی که در پیشگاه پروردگارشان سر به زیر افکنده، می‌گویند: پروردگارا! آنچه وعده کرده بودی دیدیم و شنیدیم؛ ما را بازگردان تا کار شایسته‌ای انجام دهیم؛ ما (به قیامت) یقین داریم!»

حسینی با اشاره به دیگر از آثار بصیرت گفت: یکی دیگر از آثار بصیرت “عبرت‏ آموزی” است،  راه عملی کسب بصیرت را تجزیه و تحلیل داشتن و دوراندیشی و پیروی از عالمان وارسته و آگاه  است.

 

وی در ادامه با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خدمات انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال بسیار خوب و مطلوب بوده به طوری که در زمینه های علمی  و تولید علم در بالاترین رتبه ها هستیم این در حالی است که در گذشته و زمان طاغوت این مسائل از اهمیتی نداشت.

امام جمعه خرمدره با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود گفته اند: “حرف مردم شکایت از فساد و تبعیض است. مردم خیلی از مشکلات را تحمل میکنند اما از فساد و تبعیض شکایت دارند. ”

 

حسینی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب همیشه علیه کشورمان توطئه کرده‌اند، تصریح کرد: حضور با شکوه مردم در همه صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب توطئه‌های دشمنان نقش بر آب کرده است.

وی ضمن دعوت از تمامی اقشار مردم برای حضور در راهپیمائی ۲۲ بهمن گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

 

امام جمعه خرمدره با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص شهردار خرم دره گفت: اگر شهردار خرمدره بازنشسته است  حکم اش را بدهید، اگر در تصمیمی که در انتخاب شهردار گرفته اید اشتباه کردید بیائید اعلام کنید، اگر میدانید فرد کاری است حمایت اش کنید.

وی گفت : از اعضای شورای شهر تقاضا می کنیم برای مردم هزینه تحمیل نکنید ، مردم به شما رای داده اند و  انتظار خدمت از شما دارند و این مشکل را به زودی حل کنید.

 

انتهای پیام /

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=71419

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.