• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

بیانیه شورای هیئات مذهبی شهرستان خرم دره به مناسبت ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 71469
  • 21 بهمن 1396 - 9:33
بیانیه شورای هیئات مذهبی شهرستان خرم دره به مناسبت ۲۲ بهمن

شورای هیئات مذهبی شهرستان خرم دره طی بیانیه ای از تمامی آحاد مردم شهرستان برای حضور در راهپیمائی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

به گزارش نبض سحر، شورای هیئات مذهبی شهرستان خرم دره طی بیانیه ای از تمامی آحاد مردم به ویژه هیئات مذهبی شهرستان برای حضور در راهپیمائی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ   ، وَلَیَالٍ عَشْرٍ

 

ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور روزهای خاطره انگیز و باشکوهی است که از افتخارات ملت ایران به شمار می آید ، روزهایی که ظلم و ستم و سیاهی از این کشور رخت بر می بندد و نور و امید و باور بر کشور حاکم می شود.

یوم الله ۲۲ بهمن یادآور فداکاری ها و جان فشانی های ملتی است که از دست ظلم و بیداد خسته شده و با رهبری و زعامت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به صحنه آمدند تا نظامی مبتنی بر ارزشهای اسلامی در کشور حاکم شود.

بی شک از آن جا که این قیام ماندگار و یادگار در جمعیت آزادی خواه و نفی ظلم وستم جابران وجائران تاریخ است،  همسو با قیام خونین و عزت بخش سرور و سالار شهیدان حسین بن علی علیه السلام بوده و هست  و  حضرت امام خمینی(قدس سره) است  فرمودند: این خون سیدالشهداست که خون ملت های اسلامی را به جوش می آورد.

 با گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و علی رغم تمام توطئه ها، فتنه آفرینی ها، بحران‌سازی ها، ترفندها و پروژه‌های براندازی جبهه دشمن، جمهوری اسلامی و ملت عظیم الشأن با سربلندی در مصاف با نظام سلطه و استکبار، روند تکاملی و حرکت به سمت آرمان‌های بلند خود را پویاتر و پر فروغ تر از هر مقطع تاریخی تداوم بخشیده اند.

به یاری خداوند مردم انقلابی فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی به مدد رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اجازه نخواهد داد شیطان بزرگ و همدستان آن، کمینگاه های جدیدی را در مسیر پیش روندگی انقلاب و ایران اسلامی طراحی و ایجاد نمایند، جمهوری اسلامی مسیر مبارزه با ظلم و استکبار را ریل گذاری کرده و هم اکنون بسیاری از جهانیان را در اقصی نقاط جهان به ویژه در منطقه راهبردی غرب آسیا با گفتمان خود همراه ساخته است.

شورای هیئات مذهبی شهرستان خرم دره با گرامیداشت حماسه شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و شهدای عرصه  امنیت و خدمت در کشور و گرامیداشت یاد  بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهداء، بیعت خود با مقام معظم رهبری  حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را تجدید و از آحاد و اقشار  مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان خرم دره  به ویژه هیئت های مذهبی برای شرکت پرشور، یکپارچه  در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن سال ۹۶ دعوت به عمل می آورد.

 

شورای هیئتات مذهبی شهرستان خرم دره

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=71469

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.