• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

حضور مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد

  • کد خبر : 71477
  • 21 بهمن 1396 - 22:28
حضور مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم دره گفت: مردم ایران آگاه و بصیرند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده و خواهند کرد .

حجت الاسلام  مردانی در گفت وگو با نبض سحر ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت:   سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شده به ایام الله و    اگر بخواهیم مبنایی درآن بحث کنیم و دستور قران هم بر پیامبران این است که آنروزهایی که ایام الله است به مردم یادآوری کن حال اگر بخواهیم ایام الله را تعریف کنیم باید بگوییم به ثمر نشستن و ثمر دادن آن جانفشانی ها و ایثارگری هایی که سال های متمادی زحمت علما و پیروانشان و شهدایی که در این راه قدم نهادند .

وی با اشاره به زحمات فراون کشیده شده در راه انقلاب گفت:  مردم  در سالگرد این ایام برای اینکه آن زیبایی ها و فداکاری ها و زحماتی که کشیده شده است به هدر نرود و نعمتی که خداوند به ما عطا کرده است با توجه به حرکت مردم و قدردان آن ایام باشیم این ایام الله دهه فجر را گرامی داشته و در واقع بستری می شود برای بازخوانی و بروزرسانی آن ارزش ها ؛ از این منظر مردم ما نزدیک به چهل سالی که انقلاب اسلامی شروع شده هرساله مردم به صحنه آمدند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم دره گفت: در واقع انقلاب برای مردم است و مردم هم برای انقلاب هستند این دو از هم جدا نیستند یکی از محسناتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد این است که انقلاب همه  قسمت های آن از مردم است،  برخلاف خیلی از انقلاب هایی که در دنیا وجود دارد .

مردانی با اشاره به خباثت های دشمنان علیه انقلاب گفت:  دشمن هم آن روزی که اوج عزت مردم ایران است می آید و مقدمه سازی می کند که این روز ماندگار را با ترفندهای مختلف تحت الشعاع قرار داده با فراخوان کردن ، شایعات ، بدبینی نسبت به مسئولین  مطرح می کند به نوعی می خواهند جشن انقلاب کمرنگ تر شود ولی غافل از این هستند که مردم ایران آگاه و بصیرند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده و خواهند کرد با توجه به تحرکاتی که دشمنان دارند بنابه فرموده رهبری ۲۲ بهمن امسال تماشایی خواهد بود .

وی با  دعوت از   حضور گسترده در راهپیمائی ۲۲ بهمن افزود: از مردم می خواهیم که در راهپیمایی حضور داشته باشند چرا که این حضورشان عبادت محسوب می شود و هم باعث استحکام پایه های نظام اسلامی است هرچند مشکلاتی هم داریم ؛ بحث نظام بحث خانواده ی خودمان است پس باید مشکلات را در درون نظام خود حل و فصل کنیم و عزتمان را به هیچ قیمتی در مقابل دشمنان کمرنگ نکنیم.

این مقام مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص راهپیمائی ۲۲ بهمن امسال گفت: طبق تعبیر رهبر معظم انقلاب امسال راهپیمائی ۲۲ بهمن دیدنی تر  و تماشائی تر خواهد بود.

حجت الاسلام  مردانی

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=71477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.