• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

پیام حضرت زهرا (س) برای جامعه اسلامی ولایت مداری است/ برنامه های ایام فاطمیه شهرستان باشکوه بیشتری برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 71661
  • 28 بهمن 1396 - 9:56
پیام حضرت زهرا (س) برای جامعه اسلامی ولایت مداری است/ برنامه های ایام فاطمیه شهرستان باشکوه بیشتری برگزار خواهد شد

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان خرمدره گفت: مهم ترین پیام حضرت زهرا (س) برای جامعه اسلامی ولایت مداری است.

حمداله مرادی  در گفت و گو با نبض سحر ضمن عرض تسلیت به مناسبت  ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا(س) اظهار داشت: ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای مطالعه و تحقیق  در زندگانی حضرت فاطمه(س) است که هر چه بیشتر با اخلاق و سیره این بانوی بزرگوار به ویژه جوانان و نوجوانان آشنا پیدا کنند و با پند گرفتن از سیره این بانوی والای مقام سرلوحه و اسوه خود قرار دهند.

وی با اشاره به مهم ترین پیام حضرت زهرا (س) برای جامعه اسلامی که ولایت مداری است ، تاکید کرد:  در مجالس متعلق به حضرت صدیقه (س)، چون موضوع دفاع دخت پیامبر اکرم (ص) از ولایت مطرح است می‌توان معرفت افزایی کرد تا مردم بدانند ولایت محور است و حضرت صدیقه (س) فدایی ولایت هستند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان خرمدره با اشاره به سوالاتی که در این ایام در خصوص فاطمیه اول و دوم  پرسیده می شود گفت: درباره شهادت حضرت فاطمه(س) که ۷۵ روز بعد از رحلت صحیح است یا ۹۵؟ رهبر معظم انقلاب  پاسخ واقعا حکیمانه ای دادند و فرمودند: برای شما چه فرقی می کند کدامیک صحیح باشد خداوند خواست که مردم بیشتر به یاد مادر ما باشند و بیشتر برای مادر ما عزاداری و بیان فضائل ایشان را بکنند.

مرادی در ادامه با اشاره به برنامه های شورای هیئات مذهبی شهرستان گفت: در ایام فاطمیه ، هیئات مذهبی با فضاسازی تبلیغی و نصب پلاکارد، بنر، تراکت های تبلیغی و پرچم های مزین به نام حضرت زهرا(س) فضای شهر را فاطمی کرده اند .

وی به برگزاری مراسمات عزاداری در مساجد شهرستان خرمدره اشاره کرد و گفت: مراسمات ویژه ایام فاطمیه در شهرستان خرمدره  در هیئت ها و مساجد شهرستان برگزار خواهد شد و همچنین برنامه عزاداری هم از امشب به مدت سه شب در مسجد رسول الله(ص) برگزار خواهد شد.

دبیر شورای هیئات مذهبی استان زنجان به تجمع عزاداران فاطمیون  در روز شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: در روز شهادت حضرت زهرا(س) تجمع عزاداران فاطمیون در ساعت ۱۰ونیم صبح در مقابل مسجد رسول الله(ص) برگزار می شود و همچنین دسته عزاداری ویژه خواهران   در ساعت ۱۵ همان روز از مسجد رسول الله به سمت مسجد فاطمه زهرا(س) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=71661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.