• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

لاشه هواپیمای تهران – یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

  • کد خبر : 71760
  • 01 اسفند 1396 - 13:15
لاشه هواپیمای تهران – یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

سخنگوی سپاه گفت: بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه صبح امروز لاشه هواپیمای آسمان را ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به عملیات جستجوی بالگردهای سپاه گفت: بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه صبح امروز لاشه هواپیمای آسمان را ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند. به […]

سخنگوی سپاه گفت: بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه صبح امروز لاشه هواپیمای آسمان را ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به عملیات جستجوی بالگردهای سپاه گفت: بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه صبح امروز لاشه هواپیمای آسمان را ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.

به دنبال سقوط یک فروند هواپیمای ای‌تی‌آر ۷۲ متعلق به هواپیمایی آسمان ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۲۹ بهمن در منطقه سمیرم اصفهان با ۶۵ مسافر و خدمه ،تلاش  برای یافتن لاشه هواپیما همچنان ادامه دارد.

لازم به ذکر است به علت شرایط جوی نامناسب در این منطقه و برف و کولاک شدید جستجوها برای یافتن لاشه هواپیما شب گذشته متوقف و از صبح امروز آغاز شد.

(برای خواندن مشروح خبرها بر روی تیتر کلیک کنید)

 

تصاویر جدید از لاشه هواپیما
۱۳۹۶/۱۲/۰۱ – ۱۳:۵۵
تصاویر جدید از لاشه هواپیمای تهران -یاسوج

۰۰:۰۰ ۰۱:۰۹

معاون هماهنگ کننده ناجای استان اصفهان گفت: خانواده‌های حادثه دیده به محل سقوط هواپیما عزیمت نکنند چرا که شلوغ بودن منطقه سرعت جابه جایی اجساد را کند و مانع حضور به موقع دست اندرکاران ذیربط می شود.

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: تیم ارزیاب هلال احمر به‌منظور بررسی دقیق شرایط برای امکان نشستن بالگرد، هلی‌برن کردن نیروها و یا زدن کمپ برای انتقال اجساد به محل سقوط هواپیمای شرکت آسمان اعزام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان جزئیات دقیق محل سقوط هواپیما و انتقال اجساد را اعلام کرد.

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: حدودا تا یک ساعت و نیم دیگر، کلاه‌سبزهای نزاجا به اجساد سانحه هواپیمای تهران یاسوج می‌رسند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ۱۸ تیم فوریت‌های پزشکی، ۸ دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس در ارتفاعات دنا حضور دارند.

مسئول روابط‌ عمومی نیروی زمینی ارتش اصفهان گفت: برای انتقال اجساد مسافران هواپیمای تهران- یاسوج، تکاورهای تیم ۵۵ هوابرد ارتش ‌‌‌اقدام خواهند کرد.

معاون دادگستری اصفهان گفت: بر اساس مذاکره با رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد پیکر قربانیان به محض انتقال به پایین کوه به پزشکی قانونی این استان تحویل داده می‌شود.

هماهنگی ها برای انتقال اجساد در حال انجام است
۱۳۹۶/۱۲/۰۱ – ۱۲:۲۱

وفایی مقدم مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: هماهنگی های لازم برای نحوه انتقال پیکرها در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر این کار را انجام دهیم .

وی افزود : تلاش می کنیم کار انتقال اجساد به فردا با توجه به شرایط جوی نامناسبی که پیش بینی شده موکول نشود.

اجساد در اولین فرصت با بالگرد انتقال داده می شود
۱۳۹۶/۱۲/۰۱ – ۱۲:۱۳

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: امکان شب ماندن در قله برای تیم‌های امداد و نجات فراهم است.

وی افزود: امیدواریم کمتر از ۱ ساعت به محل برسیم و در اولین فرصت اجساد را با بالگرد انتقال دهیم.

انتقال اجساد به محض تایید شرایط جوی انجام می‌شود
۱۳۹۶/۱۲/۰۱ – ۱۲:۱۲

سلیمی رییس سازمان امداد و نجات گفت: تیم امداد هوایی به محل سقوط هواپیما اعزام شده تا شرایط جوی را برای انتقال هوایی اجساد بررسی کند.

کاپیتان گودرزی، خلبان امدادونجات هلال احمر و شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات برای بررسی دقیق‌تر با بالگرد به منطقه اعزام شده‌اند.

وی افزود: هواپیما به سخت‌ترین جای ممکن برخورد کرده است، همچنین بسکت هایی برای بسته‌بندی اجساد و انتقال به پایین آنها از دیروز مهیا شده است.

سخنگوی ارتش گفت: تیم‌های تکاور نیروی زمینی ارتش، پیشروی زمینی خود را به سمت محل اعلام شده سقوط هواپیمای تهران- یاسوج آغاز کردند.

پیدا کردن اجساد زمان‌بر است/ نیروها با برف و کولاک مواجه می‌شوند
۱۳۹۶/۱۲/۰۱ – ۱۲:۰۸

کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: موقعیت سقوط بسیار صعب‌العبور است و نیروهای هلال احمر به وسیله بالگرد در نزدیک‌ترین محل به موقعیت سقوط پیاده شده و برای صعود به موقعیت آماده می‌شوند.

وی افزود: پیدا کردن اجساد طولانی و زمان‌بر است و نیروهای عملیاتی باید به صورت زمینی اجساد را منتقل کنند که ۱۰۰ درصد با برف و کولاک مواجه می‌شوند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: با توجه به وضعیت پراکندگی اجساد و بعد از دستور مرجع قضایی منوط به ورود پزشکی قانونی‌، بحث شناسایی اجساد بر اساس معیارهای تشخیص هویت انجام می‌شود.

پس از پیدا شدن محل سقوط شرکت آسمان توسط بالگردهای سپاه، نخستین تصاویر از لاشه هواپیما منتشر شده است.

معاون امداد جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ۵۰ درصد اجساد سالم بوده و متلاشی نشده باشند.

مدیر دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی گفت: منطقه ای که لاشه هواپیما در آن یافت شده، بسیار خطرناک است، به همین علت شرایط لازم جهت انتقال اجساد توسط بالگردها میسر نخواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: هواپیمای سانحه دیده در کوه پازنپیر برخورد کرده و هم اکنون برنامه‌ریزی‌ها برای اعزام امدادگران برای رسیدگی به آخرین وضعیت سرنشینان انجام می‌شود.

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال برنامه‌ریزی برای نزدیک شدن به محل پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران – یاسوج هستیم.

مدیر مرکز اورژانس اصفهان گفت: امکان انتقال اجساد به صورت هوایی و بالگرد فراهم نیست و اجساد به صورت زمینی منتقل می شود.

چشم‌ انتظاری خانواده‌های داغدار با پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران یاسوج پایان یافت.

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

اعزام کارشناسان شرکت هواپیمایی آسمان برای پیدا کردن جعبه سیاه
۱۳۹۶/۱۲/۰۱ – ۱۰:۴۹

مؤمنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: به دلیل پراکندگی اجساد هواپیما، همه شعاع نقطه مورد نظر توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر به صورت دقیق جست‌وجو می‌شود.

وی افزود: کارشناسان شرکت هواپیمایی آسمان برای پیدا کردن جعبه سیاه به نقطه مورد نظر اعزام می‌شوند.

احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز
۱۳۹۶/۱۲/۰۱ – ۱۰:۳۷

فرمانده میدان هلال احمر در محل سقوط هواپیما گفت: پس از کشف لاشه هواپیما در ارتفاع نوقل ، تیم های امدادی و نیروها به منطقه اعزام تا اجساد را کشف و به پائین ارتفاعات منتقل کنند.

وی افزود: اگر اجساد در یک نقطه باشند تا عصر امروز کار انتقال به اتمام می رسد.

در سومین روز عملیات، بالگردها لاشه هواپیمای تهران – یاسوج را پیدا کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صبح امروز سه‌شنبه بالگردهای نیروی هوا فضای سپاه در حین جست‌وجو برای یافتن لاشه هواپیمای آسمان که از تهران عازم یاسوج بود، لاشه این هوایپیما را حدود نیم ساعت پیش در ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.

پهپادهای سپاه نقطه دقیق وقوع حادثه را شناسایی کردند
۱۳۹۶/۱۲/۰۱ – ۱۰:۲۵

رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب گفت:  با توجه به شیارهای فراوان رشته کوه دنا مهمترین بحثی که وجود داشت، پیدا کردن نقطه دقیق وقوع حادثه بود

وی افزود: صبح امروز دو فروند بالگرد نیروی هوافضای سپاه از تیم جستجوی هوافضای سپاه به مختصاتی که پهپادهای این نیرو اعلام کرده بودند اعزام شده و خوشبختانه توانستند نقطه دقیق وقوع حادثه را شناسایی کنند.

سردار رمضان شریف ادامه داد: تصاویر دقیقی از نقطه سقوط و لاشه هواپیما تصویربرداری شده است که در ساعات آینده منتشر خواهد شد.

سخنگوی سپاه  اضافه کرد: مختصات جغرافیایی اعلام شده از سوی پهپاد، کمک زیادی به فعالیت گروههای امدادی سپاه کرد.

وی افزود: از این لحظه به بعد، هم تیم‌های زمینی می‌توانند وارد مختصات اعلام شده بشوند و هم در صورت امکان، عملیات هلی‌برن می‌تواند در این منطقه انجام شود.

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

تیم های عملیاتی در محل مستقر شده اند
۱۳۹۶/۱۲/۰۱ – ۱۰:۱۰

خالدی سخنگوی اورژانس گفت: به محص پیدا شدن لاشه هواپیما در یکی از قله کوه های دنا تیم های عملیاتی به همراه پنج دستگاه آمبولانس در محل مستقر شده اند .

وی عنوان کرد: تازمان اعلام خاتمه عملیات و انتقال پیکرهای عزیران فوت شده به پزشکی قانونی همکاران اورژانس در محل باقی می مانند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: مختصات نقطه مشخص‌شده از طریق سیگنال گوشی تلفن همراه در نزدیکی قله دنا و در مکانی بوده که بالگردها به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی در روزهای گذشته نتوانستند در آن محدوده حضور پیدا کنند.

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

بالگردهای حاضر در منطقه رشته کوه دنا شروع به جستجوی لاشه هواپیمای شرکت هواپیمایی آسمان کردند.

محلی که هواپیمای ATR 72 هواپیمایی آسمان ارتباطش با برج مراقبت یاسوج قطع شده است را مشاهد می کنید.

محمد جواد آذری جهرمی روشن بودن تلفن همراه یکی از مسافران هواپیمای ATR را تایید کرد.

سخنگوی اورژانس گفت: با بهتر شدن وضعیت جوی، بالگرد‌های اورژانس برای پیدا کردن لاشه هواپیمای آسمان به پرواز در آمده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سرمای منفی ۲۰ درجه و برف و کولاک شدید کوه دنا گفت: ۴۰ تیم امداد و نجات تخصصی کوهستان جمعیت هلال احمر بدون وقفه در حال جستجوی لاشه هواپیمای یاسوج هستند.

آغاز سومین روز جستجو برای یافتن لاشه هواپیمای تهران-یاسوج/کماندوهای ارتش به محل سقوط اعزام شدند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه گفت: با توجه به تجهیزات و نیروی بیشتر و نیز بهبود شرایط آب و هوایی، ممکن است تا ظهر امروز خبر نهایی از یافتن هواپیما به مردم داده شود.

۳۸ نیروی تک‌آور ارتش شیراز به کمک آمدند
۱۳۹۶/۱۲/۰۱ – ۰۸:۳۵

یاری مدیر روابط عمومی ارتش منطقه اصفهان گفت: ۳۸ نفر از نیروهای تک‌آور تیپ ۵۵ هوابرد شیراز امروز از اصفهان به منطقه پادنای سمیرم اعزام شدند.

فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی برای مدیریتی نیروهای ارتش به صورت میدانی در منطقه حضور دارند.

احتمال یافتن لاشه هواپیما وجود دارد
۱۳۹۶/۱۲/۰۱ – ۰۸:۲۸

سخنگوی اورژانس کشور گفت: با توجه به کاهش توده های ابر در ارتفاعات و افزایش میزان دید احتمال یافتن لاشه هواپیما وجود دارد

درپی حادثه سقوط هواپیمای تهران -یاسوج تکاوران تیپ نوهد با حضور جانشین نیروی زمینی ارتش در مناطق سخت گذر ارتفاعات دنا حضور پیدا کردند.

احتمال یافتن لاشه هواپیمای تهران-یاسوج تا قبل از ظهر سه شنبه
۱۳۹۶/۱۲/۰۱ – ۰۸:۲۰

محمدسعید شرفی مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امروز تجهیزات کمکی زیادی به محل وقوع سانحه می‌رسد و کماندوهای ارتش نیز برای کمک به عملیات تجسس به محل سقوط هواپیما اعزام شده‌اند.

وی افزود: تا این لحظه (ساعت ۲۴) هیچ نشانی از هواپیما پیدا نکرده‌ایم.

محمدسعید شرفی ادامه داد: بالگردهای مجهز و هواپیماهای نقشه‌برداری در حال ورود به منطقه است. سپاه نیز در حال استقرار یک سری تجهیزات در منطقه است.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد لاشه هواپیما پیدا نشود فقط به خاطر بدی آب و هواست.

بارندگی های روزهای آینده در راه است
۱۳۹۶/۱۲/۰۱ – ۰۸:۰۹

با توجه به شرایط جوی و بارندگی های روزهای آینده اگر فرصت طلایی امروز از دست برود، طبق پیش بینی سازمان هواشناسی و شرایط بسیار بد منطقه نمی توان انتظار پیدا شدن اثری از هواپیما را به راحتی داشت.

بر اساس گزارشات ارسالی خبرنگار ما امروز قرار است ضلع جنوبی رشته کوه دنا که در استان کهگیلویه وبویراحمد است هم کامل جستجو شود.

 

زنان سی سختی(شهرستان دنا) در حال پخت غذا برای امدادگران سانحه هوایی

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

آغاز سومین روز جستجو برای یافتن لاشه هواپیمای تهران-یاسوج/کماندوهای ارتش به محل سقوط اعزام شدند

آغاز سومین روز جستجو برای یافتن لاشه هواپیمای تهران-یاسوج/کماندوهای ارتش به محل سقوط اعزام شدند

آغاز سومین روز جستجو برای یافتن لاشه هواپیمای تهران-یاسوج/کماندوهای ارتش به محل سقوط اعزام شدند

آغاز سومین روز جستجو برای یافتن لاشه هواپیمای تهران-یاسوج/کماندوهای ارتش به محل سقوط اعزام شدند

واکنش خانواده های حادثه دیدگان در لحظه پیدا شدن لاشه هواپیما

۰۰:۰۰ ۰۰:۳۹

لکه سیاه ربطی به لاشه هواپیما نداشت/ روایت اورژانس از جستجو در محل سقوط هواپیما + فیلم و تصاویر

 سقوط هواپیمای آسمان در حوالی سمیرم و کشته‌شدن ۶۶ مسافر 

پرواز تهران – یاسوج سقوط کرد/ تمام سرنشینان جان باختند +فیلم و تصاویر

بررسی دلایل احتمالی سقوط هواپیمای آسمان/ از اصرار آقای رئیس به پرواز تا طوفان غافلگیر کننده دنا

در حال تکمیل…

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=71760

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.