• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

تمهیدات لازم برای زیباسازی ورودی شمالی شهر انجام گیرد

  • کد خبر : 71820
  • 02 اسفند 1396 - 8:48
تمهیدات لازم برای زیباسازی ورودی شمالی شهر انجام گیرد

معاون فرماندار خرم‌دره گفت: قسمت شمالی مبدا ورودی مسافران از اتوبان است که متاسفانه ورودی در شان توجه نبوده و برازنده نیست لذا باید تمهیدات لازم برای زیباسازی و حل مشکلات آن اتخاذ شود تا شاهد ورودی مناسب در شان مردم خرم‌دره و گردشگران باشیم.

به گزارش نبض سحر، شاپورکاضمی در  ستاد خدمات سفر خرم دره با اشاره به اینکه مجموعه غزال یکی از ظرفیت‌های حوزه گردشگری شهرستان خرم‌دره است، عنوان کرد: هتل غزال پیشانی شهرستان است و باید اهتمام لازم برای ساماندهی و حل مشکلات آن وجود داشته باشد..

وی با اشاره به اینکه با مشارکت بخش خصوصی می‌توان سفره هفت سین متفاوتی برای مهمانان و مردم شهرستان در سال جدید تدارک دید، تصریح کرد: در چاپ بروشورها نیز باید دقت کافی صورت گیرد تا شهرستان به خوبی به مهمانان و گردشگران معرفی شود

معاون فرماندار خرم دره با اشاره به اینکه سه قسمت غربی، شرقی و شمالی شهر از نقاط گردشگر پذیر شهرستان است، تاکید کرد: قسمت شمالی مبدا ورودی مسافران از اتوبان است که متاسفانه ورودی در شان توجه نبوده و برازنده نیست لذا باید تمهیدات لازم برای زیباسازی و حل مشکلات آن اتخاذ شود تا شاهد ورودی مناسب در شان مردم خرم‌دره و گردشگران باشیم.

کاظمی با تاکید مجدد مبنی بر ضرورت استقرار موزه در شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: محل موزه نیز باید هتل اسب وحشی باشد که امیدواریم با مساعدت شهردار و شورا به کاربری اصلی خود بازگردد.

این مسئول با اشاره به افتتاح پروژه‌های جدید در ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره در دهه فجر، عنوان کرد: خوشبختانه طی یک سال گذشته اقدامات خوبی برای حل مشکلات ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره صورت گرفته است که با توجه به حل این مشکلات و پروژه‌های احداث شده این ایستگاه یکی از بهترین ایستگاه‌های شمالغرب کشور است.

کاظمی، خواهان آمادگی کامل بیمارستان بوعلی سینا خرم‌دره در ایام عید شده و افزود: آمادگی بیمارستان در ایام نوروز باید بیش از مواقع معمول باشد زیرا علاوه بر اهالی شهرستان و روستاهای اطراف باید در صورت نیاز به مسافران نیز خدمات ارائه دهد لذا باید تمهیدات لازم در این حوزه به صورت ویژه اندیشیده شود.

معاون فرماندار خرم‌دره یادآور شد: حفاری از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در شهرستان جز در موارد اضطراری ممنوع است لذا دستگاه‌های خدمت رسان باید تلاش کنند پروژه‌ها تا زمان تعیین شده به اتمام برسد.

در پایان جلسه نیز هر یک از دستگاههای اجرایی با ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته خود برای ایام نوروز آمادگی خود را برای خدمت رسانی به مسافران اعلام کردند.

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان خرم دره به ریاست معاون فرماندار و با حضور اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=71820

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.