• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
9

آمانو: شکست برجام «یک زیان بزرگ» خواهد بود

  • کد خبر : 72180
  • 14 اسفند 1396 - 17:58
آمانو: شکست برجام «یک زیان بزرگ» خواهد بود

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای تأیید کرد که ایران تا به امروز به اجرای تعهدات هسته‌ای خود مطابق برجام پایبند بوده است. به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای تأیید کرد که ایران تا به امروز به اجرای تعهدات هسته‌ای خود مطابق برجام پایبند بوده است. مدیرکل […]

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای تأیید کرد که ایران تا به امروز به اجرای تعهدات هسته‌ای خود مطابق برجام پایبند بوده است.

آمانو مجدداً پایبندی ایران به برجام را تایید کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای تأیید کرد که ایران تا به امروز به اجرای تعهدات هسته‌ای خود مطابق برجام پایبند بوده است.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت شکست توافق هسته ای میان ایران و قدرت‌های جهانی «یک زیان بزرگ» خواهد بود.

آمانو افزود: «آژانس از ایران خواسته شفاف‌سازی‌های بیشتری درباره طرح‌های مرتبط با توسعه چرخه سوخت هسته‌ای مربوط به پیشران هسته‌ای کشتی ارائه دهد».

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست فصلی شورای حکام آژانس که از امروز در وین آغاز بکار کرده است در نزد کشورهای عضو گفت: آژانس بیش از دو سال است که نظارت و راستی آزمایی اجرای تعهدات مرتبط با برنامه هسته ای ایران تحت برجام را انجام می دهد.

یوکیا آمانو افزود: برجام دستاوردی مهم برای راستی‌آزمایی است و می توانم بگویم که امروز ایران تعهدات مرتبط هسته‌ای خود را اجرا کرده است.

وی گفت: اساسی است که ایران به اجرای این تعهدات بطور کامل ادامه دهد.

آمانو در خاتمه اعلام کرد: آژانس به راستی‌آزمایی عدم انحراف مواد اعلام شده تحت توافقنامه پادمان ادامه می دهد. ما به همه سایت ها و اماکنی که نیازمند بازید بوده است دسترسی داشته ایم. ارزیابی در مورد فقدان مواد و فعالیت های هسته ای اعلام نشده در ایران ادامه دارد.

نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش از ظهر امروز دوشنبه با قرائت بیانیه مقدماتی یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس در وین آغاز بکار کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=72180

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.