• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

کشف ۲۱ هزار و ۵۰۰ عدد مواد محترقه در شهرستان خرمدره

  • کد خبر : 72343
  • 22 اسفند 1396 - 9:45
کشف ۲۱ هزار و ۵۰۰ عدد مواد محترقه در شهرستان خرمدره

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره از کشف ۲۱ هزار و ۵۰۰ عدد مواد محترقه در شهرستان خرمدره خبر داد.

 

سرهنگ عباس حسنی در جمع خبرنگاران  با تاکید بر اینکه سهم هر مسئول باید در امنیت مشخص شود، تصریح کرد: اقدامات سلبی به تنهایی پاسخگوی شبکه در هم تنیده جرایم نیست.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه آخرسال و صدمات جبران ناپذیر این روز برای برخی از خانواده‌ها، عنوان کرد: برای کاهش حوادث در این روزخانواده‌ها باید سه مسئله آگاهی، آموزش و الزام را مد نظر قراردهند.

این مسئول با تاکید بر اینکه تنها نباید از اجبار به عنوان حربه‌ای برای کاستن از خطرات چهارشنبه آخر سال استفاده کرد، افزود: در وهله اول خانواده‌ها باید حتما آگاهی و آموزش را در دستور کار خود قرار دهند زیرا ر چه آگاهی‌های فرزندان بالا باشد قطعا کمتر دچار آسیب خواهند شد.

وی از کشف ۲۱ هزار و ۵۰۰٫نوع مواد محترقه در شهرستان نیز خبر داد و افزود: پلیس با تمام توان و طبق قانون با افرادی که امنیت افراد جامعه را به خطراندازند برخورد خواهد کرد.

حسنی با اشاره به تاکید بر ضرورت توجه جدی اصناف به نصب دوربین برای بالا رفتن ضریب امنیتی واحد صنفی خود، تصریح کرد: نصب دوربین در منازل و محل کسب هم عامل پیشگیرانه است و هم در دستگیری مجرمان کمک حال نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در ایام نوروز قصذ سفر دارند باید برخی از نکات را رعایت کنند، خاطر نشان کرد: بهترین توصیه برای همشهریانی که در ایام نوروز قصد مسافرت دارند این است که هنگام سفر خانه خود را به افراد مورد اعتماد بسپارند و همچنین وجه نقد و اشیا گرانبها را در منازل خود نگهداری نکنند.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=72343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.