• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
23

واکنش عجیب کی روش به لغو دیدار ایران – سیرالئون

  • کد خبر : 72447
  • 26 اسفند 1396 - 10:22
واکنش عجیب کی روش به لغو دیدار ایران – سیرالئون

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به لغو دیدار شاگردانش مقابل سیرالئون واکنش عجیبی داشت.

پس از لغو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل لیبی و هماهنگی فدراسیون فوتبال برای دیدار شاگردان کی روش با تیم ملی سیرالئون، اعضای تیم ملی فوتبال این کشور برای برگزاری دیدار دوستانه با ملی پوشان کشورمان صبح روز گذشته (پنج شنبه) وارد تهران و در هتل المپیک مستقر شدند.

شاگردان ابوبکر تس کامارا، عصر روز گذشته ( پنج شنبه ) و از ساعت ۱۶ در زمین کمپ تیم های ملی به تمرین کردن پرداختند و قرار است امروز ( جمعه ) نیز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی آخرین تمرین خود را برگزار کنند تا آماده برگزاری با یوزهای ایرانی شوند.

درحالیکه قرار بود، شاگردان کی روش با سیرالئون بازی کنند اما فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران فرستاده و از مسئولان کشورمان درخواست کرده تا برای برگزاری این دیدار صبر کنند و تا زمان اعلام رسمی فیفا کاری انجام ندهند و به نظر می رسد با این تفاسیر دیدار ایران مقابل سیرالئون لغو شود.

پس از لغو این مسابقه، مسئولان فدراسیون فوتبال به کارلوس کی روش این موضوع را اطلاع دادند و سرمربی تیم ملی هم با قبول این اتفاق، سکوت کرد و امیدوار است تا بازی های آینده شاگردانش بدون مشکل برگزار شود.

کی روش که مربی تند و عصبانی محسوب می شود، پس از لغو دیدار تیمش با سیرالئون، هرچند برنامه ریزی های زیادی کرده بود تا از بازیکنان ذخیره تیم ملی استفاده کند اما سکوت کرد و صحبتی علیه فدراسیون فوتبالانجام نداد تا در  ۳۳ ماه مانده به آغاز جام جهانی حواشی برای تیم ملی ایجاد نشود.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال کشورمان تمرینات خود را برای دیدار با سیرالئون از دیروز ( پنج شنبه ) آغاز کرد و قرار بود فردا ( شنبه ) به مصاف این تیم برود که با نامهفیفا لغو شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=72447

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.