• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
27

برنج خارجی در سبد نوروزی ایرانیان/توزیع بیش از ۵۰۰ تن برنج در یک ماه

  • کد خبر : 72464
  • 27 اسفند 1396 - 8:44
برنج خارجی در سبد نوروزی ایرانیان/توزیع بیش از ۵۰۰ تن برنج در یک ماه

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از توزیع برنج هندی و تایلندی در طرح تنظیم بازار خبر داد و گفت: تا کنون ۴۲۰ تن برنج هندی و ۱۲۰ تن برنج تابلندی توزیع شده است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیامک سرابندی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، در خصوص طرح […]

برنج خارجی در سبد نوروزی ایرانیان/توزیع بیش از 500 تن برنج در یک ماه

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از توزیع برنج هندی و تایلندی در طرح تنظیم بازار خبر داد و گفت: تا کنون ۴۲۰ تن برنج هندی و ۱۲۰ تن برنج تابلندی توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیامک سرابندی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، در خصوص طرح تنظیم بازار در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور طرح تنظیم بازار از ۱۰ بهمن ماه در سیستان و بلوچستان شروع شده است.

وی ادامه داد: در این طرح مرغ منجمد، برنج، تخم مرغ و میوه عید توزیع می شود .
 مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: سه رقم برنج در این طرح توزیع می شود که برنج هندی هر کیلو ۵۶۰۰ تومان، برنج هندی پیار ۱۱ هر کیلو ۲۶۰۰ تومان و برنج تابلندی هر کیلو ۳۹۰۰ تومان می باشد و تا کنون ۳۰۰ تن برنج هندی، ۱۲۰ تن برنج هندی پیار ۱۱ و ۱۲۰ تن برنج تابلندی در استان توزیع شده است.
سرابندی با بیان اینکه ذخیره سازی به اندازه نیاز است جای نگرانی نیست، افزود: مرغ منجمد هر کیلو ۶۲۰۰ تومان چیزی حدود ۱۴۰ تن در این ماه توزیع شده که از ابتدای طرح ۲۲۰ تن توزیع شده است.
وی با بیان اینکه هر شانه تخم مرغ ۱۲ هزار و ۶۰۰ توزیع می شود، اضافه کرد: توزیع پرتقال و سیب از روز پنجشنبه در زاهدان و از شنبه در شهرستان ها اغاز شده است.
وی هر کیلو پرتقال والنسیا را ۲۵۰۰ تومان و سیب درختی درجه یک را ۲۲۰۰ تومان برای مصرف کننده عنوان و اظهار کرد: در ۵۵ غرفه استان تا ۱۵ فروردین میوه شب عید توزیع می شود.

عبدالحمید رسولی مدیر سازمان تعاون روستایی سیستان و بلوچستان در این خصوص به یکی از رسانه ها گفته بود: ۴۶۰ تن پرتقال و ۳۱۰ تن سیب به عنوان میوه شب عید این استان پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: سیب شب عید سیستان و بلوچستان از ارومیه و پرتقال والنسیا نیز از جیرفت کرمان تهیه شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: قیمت های میوه شب عید بر اساس دستورالعمل حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از خرده فروشان است.
 رسولی تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح حمایت از تولید کننده داخلی و تنظیم بازار ایام نوروز است.
وی بیان کرد: سال گذشته ۶۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب ویژه شب عید در سیستان و بلوچستان توزیع شد.
وی در باره علت کاهش میزان ذخیره میوه شب عید امسال افزود: توزیع میوه ایام نوروز در سال گذشته تا اردیبهشت ادامه داشت اما امسال تا ۱۵ فروردین انجام خواهد شد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=72464

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.