• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

به برکت انقلاب از سلطه بیگانگان نجات پیدا کردیم و آزادی کشور حفظ شده است

  • کد خبر : 72651
  • 10 فروردین 1397 - 22:29
به برکت انقلاب از سلطه بیگانگان نجات پیدا کردیم و آزادی کشور حفظ شده است

امام جمعه خرمدره گفت: به برکت انقلاب از سلطه بیگانگان نجات پیدا کردیم و آزادی کشور حفظ شده است.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر خرمدره با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، افزود: امامت لطفی از طرف خداوند است و با حضور امام مردم از معصیت دور می شوند و آشفتگی در جامعه و معیشت مردم رخ نمی دهد و به دلیل اینکه امام ادعای حفظ دین و شرع را دارد امام معصوم و عاری از هر گونه معصیت و گناه است.
وی با اشاره به آغاز مراسم معنوی اعتکاف، اظهار کرد: اعتکاف دوست شدن با خدا، تعیین وقت مخصوصی برای آشنایی بیشتر و ارتباط با خدا، و رشد تعالی روح، گذشت از ظاهر و پالایش درون است.
امام جمعه خرمدره با تبریک ۱۲فروردین، روز جمهوری اسلامی، تصریح کرد: به برکت انقلاب از سلطه بیگانگان نجات پیدا کردیم و آزادی کشور حفظ شده است.
حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: آزادی بیان در کشور وجود دارد البته در همه جای دنیا چارچوبی وجود دارد و برخلاف شریعت و قانون عمل کردن در همه جا محکوم است و معنای آزادی نمی دهد و در هیچ کشوری این نوع آزادی به هیچ کس داده نمی شود.
وی، ادامه داد: انتخابات نمونه بارز مردم سالاری است و وقتی گروه هایی با انتخاب مردم به حکومت می رسند که ضد هم هستند نشان از اثر گذار بودن رای مردم می باشد و اعتماد به نفس ملی و روحیه در کشور نهادینه شده است.
امام جمعه خرمدره بیان کرد: در بحث عدالت عقب هستیم یعنی با عدالت اسلامی آن گونه که پیامبر و ائمه معصومین فرمودند فاصله داریم و مردم هم این را احساس می کنند.
وی یاد آور شد: عملکرد مسئولان در امنیت، علم و فناوری، توسعه زیر ساخت ها و توسعه اجتماعی خوب است هر چند دشمنان ما خلاف این را می گویند در حالیکه از ۱۷۰هزار دانشجو به ۴ میلیون دانشجو رسیده ایم و ۱۰میلیون فارغ تحصیل دانشگاهی داریم.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه باید به کالای داخلی تعصب داشته باشیم، اظهار کرد: باور نداشتن برخی از مسئولان به ظرفیت های داخلی، کم کاری، اعتماد به نسخه بیگانگان، عدم توجه به درون زایی اقتصاد، عدم مبارزه جدی با فساد، متکی بودن به نفت، قبیله گرایی سیاسی و جناحی رفاه طلبی و اشرافی گری از موانع بزرگ در انقلاب اسلامی بوده است.
وی در پایان با تسلیت وفات حضرت زینب و روز طبیعت گفت: ظلم به طبیعت ظلم به خداوند، مردم و نعمت ها است و باید به طبیعت احترام بگذاریم چرا که طبیعت دوست انسان ها است.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=72651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.