• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
22

ایران امید اول آسیا برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

  • کد خبر : 72657
  • 11 فروردین 1397 - 14:58
ایران امید اول آسیا برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

یک سایت انگلیسی تیم ملی فوتبال ایران را امید اول قاره آسیا برای موفقیت در جام جهانی روسیه نامید.

سایت انگلیسی “فن سایدد” در گزارشی ضمن معرفی ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم ملی فوتبال ایران را امید اول قاره آسیا برای موفقیت در جام جهانی لقب داد.

این سایت انگلیسی درباره تیم ملی ایران نوشت: ایران هم مثل مراکش کار دشواری برای صعود از گروهش دارد. اصلا عجیب نیست اگر آنها با ۳ امتیاز یا کمتر با جام جهانی خداحافظی کنند. تیم ملی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و با ۶ برد و ۴ تساوی، بدون شکست و با دریافت تنها ۲ گل در ۱۰ بازی راهی جام جهانی شد.

به نظر می رسد خط دفاعی تیم ملی ایران نقطه قوت این تیم است، هر چند آنها بازیکنان گلزنی نیز در اختیار دارند. ۷ بازیکن ایرانی که به احتمال زیاد در جام جهانی نیز حضورخواهند داشت تاکنون ۵ گل یا بیشتر برای تیم ملی کشورشان به ثمر رسانده اند.

علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی تیم آلکمار یکی از بهترین بازیکنان فصل لیگ برتر هلند بوده است. او در ۲۷ بازی توانسته ۱۳بار برای تیمش گلزنی کند و ۹ پاس گل نیز به هم تیمی هایش بدهد. کیفیت خوب بازی جهانبخش اخیرا مورد توجه تیم ناپولی ایتالیا و ۳ تیم لیگ جزیره انگلیس قرار گرفته است.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران نیز که گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده و در ۳۰ بازی ملی ۲۲۲ گل به ثمر رسانده است یکی دیگر از ستاره های احتمالی ایران در جام جهانی خواهد بود.

کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران به خوبی می داند که چگونه باید از این بازیکنان با استعداد به نفع تیمش استفاده کند. تجربه مربیگری کی روش در تیم های بزرگی چون منچستریونایتد و رئال مادرید به طور حتم می تواند در جام جهانی به کار تیم ملی ایران بیاید. صعود از این گروه برای شاگردان کارلوس کی روش کار سخت و دشواری است اما ایران شاید امید اول آسیایی ها برای موفقیت در جام جهانی روسیه باشد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=72657

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.