• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
3

حمایت از کالای ایرانی حمایت از تولید و اشتغال است

  • کد خبر : 72813
  • 18 فروردین 1397 - 9:12
حمایت از کالای ایرانی حمایت از تولید و اشتغال است

امام جمعه شهر خرم دره گفت: حمایت از کالای ایرانی حمایت از تولید و اشتغال است که تولیدکننده گان ، مسئولین در این خصوص باید به وظیفه خود عمل کنند و مردم هم وظیفه دارند از تولیدات ایرانی حمایت کنند.

به گزارش نبض سحر، حجت السلام  حسینی امام جمعه شهر خرم دره در اولین جلسه شورای اداری شهرستان خرم دره با  اشاره به شعار سال  ؛ گفت : فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باید در کشور نهادینه شود و  حمایت از کالای ایرانی حمایت از تولید و اشتغال است که  تولیدکننده گان ، مسئولین در این خصوص باید به وظیفه خود عمل کنند و  مردم هم وظیفه دارند از تولیدات ایرانی حمایت کنند.

امام جمعه شهر خرم دره با اشاره به مدیریت شهری از اعضای شورای شهرخواست هر چه سریعتر وضعیت شهردار این شهر را مشخص نموده چرا که این شهر نیاز به کاروتلاش دارد .

در ادامه  فرماندار خرمدره با اشاره نام گذاری سال ۹۷ توسط مقام معظم رهبری ؛ گفت:  این نامگذاری بسیار بجا  بوده که باید همه تلاش کنند تا فرمایشات مقما معظم رهبری  در سال جدید عملی شود .

محمدی با بیان اینکه باید از ظریفت ها و داشته های خودمان در کشور استفاده بهینه شود  گفت:  تولید کنندگان باید به کیفیت تولید خود توجه ویژه نموده و مردم هم فقط اجناس ایرانی خریداری نمایند.

وی  گفت:  برای حل مشکل اشتغال باید از کلیه ی سرمایه گذاران داخلی و خارجی حمایت جدی صورت بگیرد و   مدیران شهرستان درخصوص صدور مجوز با سرمایه گذاران همکاری خوبی را داشته باشند.

این مقام مسئول درادامه با هشدار جدی به مردم درخصوص بحران آ ب گفت:  ۷۵درصد از ذخایر  آب های زیرزمینی تمام شده است و امروز   خطر بحران آب جدی است که   باید همه در  درمصرف آب مدیریت و صرفه جویی کنیم.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=72813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.