• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

ضرورت حرکت در مسیر علمی و فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ عمومی

  • کد خبر : 72927
  • 21 فروردین 1397 - 21:39
ضرورت حرکت در مسیر علمی و فرهنگی در راستای ارتقای  فرهنگ عمومی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به منظور ارتقای فرهنگ عمومی برنامه ریزی و برنامه دهی در شورای فرهنگ عمومی توسط دبیر خانه صورت خواهد گرفت و انتظار داریم نقاط قوت و ضعف فرهنگی شهرستان شناسایی و به سمت علمی و فرهنگی پیش رود .

به گزارش نبض سحر،  فاطمه کرباسی در سفر یک روزه خود به شهرستان خرمدره در دیدار با فرماندار شهرستان گفت: تمام تلاش ما این است در راستای ساماندهی و پیشبرد اهداف فرهنگ و ارشاد اسلامی قدمهای مثبتی برای شهرستان برداشته شود و تلاش بر این خواهد بود و با توجه به ضرورت کانونهای فرهنگی و هنری مسجد سازماندهی و صورت علمی خواهد گرفت.

وی در ادامه تاکید کرد: فعالیت های فرهنگی و هنری مختص مرکز استان نخواهد بود و در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان ها نیز دخیل خواهند بود .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:  به منظور ارتقای فرهنگ عمومی برنامه ریزی و برنامه دهی در شورای فرهنگ عمومی توسط دبیر خانه صورت خواهد گرفت و انتظار داریم نقاط قوت و ضعف فرهنگی شهرستان شناسایی و به سمت علمی و فرهنگی پیش رود .

در این دیدار حجت محمدی فرماندار خرم دره  هم  گفت:  سالن اجتماعات فرهنگسرای امام خمینی (ره) بزرگترین سالن شهرستان است که در بحث نگهداری ، تعمیر و تجهیز با مشکل اعتبار مواجه می باشد و در سال گذشته از سوی کمیته برنامه ریزی استان هیچ اعتباری به فرهنگسرا تعلق نگرفت.

وی در ادامه افزود : شهرستان خرم دره بیشترین میزان باسوادی را در استان دارد و مطالبات فرهنگی مردم بسیار بالاست و همچنین هنرمندان توانمندی دارد که امیدواریم بتوانیم پاسخگوی این عزیزان باشیم .

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان  همچنین با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره دیدار و گفت و گو کرد.
در این   دیدار  که به منظور آشنایی با کارکنان و بازدید از تاسیسات و امکانات مربوطه صورت گرفت  بود، ی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره گزارش آماری از عملکرد اداره شهرستان و موسسات وابسته ارائه  و سپس همکاران نیز مسائلی را در رابطه با حوزه کارشناسی خود مطرح کردند .

در ادامه دیدار   مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز ضمن تاکید بر سامان گرفتن و پیشبرد اهداف فرهنگی شهرستان خواست نقطه ضعف و قوت فرهنگ منطقه بررسی شود و هدف گذاری هایی برای بخش فرهنگ خرم دره انجام گیرد تا شاخص فرهنگی شهرستان مشخص شود .

کرباسچی  در ادامه تاکید کرد: کارمند دولت باید بر اساس شرح وظیفه و جایگاهی که در آن واقع شده خدمت نموده و به آن اشراف داشته باشد .

در پایان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه از فرهنگسرای امام خمینی (ه) بازدید کردند.

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=72927

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.