• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

دو هفته نامه “کوی خرم” منتشر می شود

  • کد خبر : 72985
  • 23 فروردین 1397 - 10:54
دو هفته نامه “کوی خرم” منتشر می شود

مدیرمسئول دو هفته نامه کوی خرم از انتشار این نشریه طی روز های آینده خبر داد.

حمداله مرادی مدیرمسئول دو هفته نامه کوی خرم در گفت و گو با نبض سحر ضمن تبریک عید مبعث گفت:  مجوز رسمی انتشار دو هفته نامه کوی خرم  توسط هیئت نظارت بر مطبوعات صادر شده است و اولین شماره این نشریه به زودی منتشر و در سطح استان توزیع خواهد شد و دفتر مرکزی آن در شهرستان خرم دره خواهد بود.

 

وی با اشاره به اهمیت مطبوعات در اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: رسانه به عنوان واسطه بین مردم، واقعیت­‌ها و رویدادها بایستی آینه وفادار رخدادهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و غیره باشد.

 

مدیر مسئول سایت خبری نبض سحر و دو هفته نامه کوی خرم تاکید کرد: می خواهیم تا حد توان پیشرو باشیم سخن حق بگوییم حتی اگر تلخ باشد ،آنچه را بگوییم که مردم می خواهند نه آنچه که خود می خواهیم امید است در انجام این رسالت  توانا باشیم.

مرادی با اشاره به اهیمت نقش رسانه در جامعه کنونی گفت:  مردم   حق دارند تصویری واقعی از جهان بیرونی را از طریق دستیابی به اطلاعات صحیح و جامع در اختیار داشته و علاوه بر این بتوانند آرای خود را با استفاده از رسانه­‌های گوناگون فرهنگی و ارتباطاتی به طور آزادنه اعلام و ابراز نمایند، اگر مردم نسبت به پدیده­‌ها و موضوعات آگاهی و اطلاع نداشته باشند نسبت به آن قدرت انتخاب نخواهند داشت و بلکه در برابر آن موضع خواهند گرفت­.

 

وی در پایان از تمامی اهالی خبر، هنرمندان، صاحبان فکر و اندیشه و عموم مردم در راستای غنی بخشی به این نشریه دعوت به همکاری کرد و همچنین صاحبان مشاغل،ادارات،نهادها جهت رزرو تبلیغات و رپورتاژ های خود می توانند با ما تماس بگیرند.

 

 

انتهای پیام /

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=72985

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.